Internetes fórumokon, Facebook csoportokban gyakran látom a fenti kérdésről szóló vitákat. Érdekes módon a PPC hirdetések (AdWords) mellett kardoskodók nem jeleskednek a keresőoptimalizálás területén. A SEO-ban jártas (mondjuk úgy, ha rákeresel a Google-ben hogy SEO vagy keresőoptimalizálás, az első oldalon hozza a találati listában a céget) tanácsadók pedig azt bizonygatják, hogy az emberek reklámvakságban szenvednek, ki fogják kerülni a fizetett hirdetéseket, hiszen tudják, ez csak azért van ott, mert reklám. Mi a Marketing Professzoroknál valjuk, a kettő csak együtt működik. Referenciáinkat, saját weblapunkat megnézve gondolom nem férhet hozzá kétség, hogy a keresőoptimalizálás minden trükkét ismerjük, AdWordsben pedig mint Google Partner több, mint tíz éve foglalkozunk PPC hirdetések optimalizálásával. Ebből a pozícióból nézve azt gondondolom joggal ítélhetjük meg reálisann a helyzetet.