Ebben a cikkben (is) leírom, hogy fontos a tartalommarketing, és a SEO. Igen, ezt sokszor elmondom, de ahogy a példa mutatja, nem is véletlenül. Az illető cégének weboldal a Google Pages Speed testen 2, azaz 2 százalékot ért el a 100-ból (elméletileg PHP programozással is foglalkoznak pedig), a W3C validator 66 hibát és figyelmeztetést adott az oldal forrására, az utolsó blog bejegyzésüket pedig majdnem két éve készítették.
Így nem volt nehéz dolgom, a válasszal, csak elküldtem nekik a tesztek eredményét, és arra kértem, ha azokon az alapokon túl vannak, amit leírtam, akkor kérjen újdonságot. Mert bizony amíg ezek nincsenek meg, soha nem lesz látogatott és keresőbarát a weboldala.
Nem mondom tehát, hogy az alábbi cikkben nem lesznek olyan feladatok, amiről már sokszor beszéltem ezen a blogon, de a fent említett okokból kifolyólag ismét el kell mondanom.
A keresőoptimalizálás elengedhetetlen ahhoz, hogy kemény munkával előállított tartalmaidat fellelhetőbbé tedd célközönséged számára, akár egy webhelyről van szó, akár egy blogról. Tény persze, hogy manapság már mindenki indíthat magának blogot, és ez egyre sűrűbb versenyt teremt az úgynevezett blogszférában, de sokan még minőségi tartalmaikkal is küszködnek, amiért gyakran a megfelelő SEO hiányát okolhatjuk.
Egy alapos SEO analízis, vagy audit segít rátalálni azokra a problémákra blogodon (vagy webhelyeden), amelyek visszafogják tatalmaid teljesítményét, továbbá biztosítja, hogy oldalaid mind megfelelnek a Google legfrissebb elvárásainak is (na persze azoknak, amikről tudunk). Ha egy ilyet szeretnél, szívesen segítünk, mutatjuk hogyan! Kattints IDE most!
A következőkben felsorolt tippekkel erre szeretnénk felkészíteni!