Online marketing stratégia alkotás
A külső szemlélőként elemezzük online marketingedetA marketing audit eredményei és tapasztalataink alapján stratégiát alkotunk
Ha kéred, a stratégiában foglaltakat meg is valósítjuk
Nem vagy elégedett marketinged eredményességével? Szeretnél egy átütő, mindent elsöprő online marketing stratégiát? Szeretnéd, ha a marketingre költött pénzed hozama mérhető lenne? Nem vagy biztos benne, melyik marketing eszköz hozná számodra a legtöbb vevőt (ügyfelet, vendéget stb.)? Van egy ügynökséged, de nem tudod, jól végzi-e a munkáját? Nos, ezért vagyunk mi, hogy ezekre a kérdésekre Veletek közösen, megadjuk a választ! Közösen? Igen, Ti és a Marketing Professzorok. Ti értetek a szakmátokhoz, én 1998-óta foglalkozom marketinggel, láttam egyet, s mást, ugyanakkor körülvettem magam fiatal tanácsadókkal, hogy az új idők szele is fújja vitorlánkat. Hogyan is álljunk neki? A műtét előtt diagnózis kell, hogy tudjuk mit is operálunk. Ez az online marketing audit. Az auditunk árát azonban most elengedjük, ha October 31.-ig megrendeled tanácsadási szolgáltatásunkat.
Egyáltalán Mi az az online marketing audit, és miért elengedhetetlen 2025-ben? És miért jó neked?
Egy audit során többet tudhatsz meg, nem csak saját cégedről, hanem a versenytársak tevékenységeiről is. Egy külső szem sokszor olyan dolgokat lát meg, amelyeket te esetleg közelről már észre sem veszel. Egy auditot teljesen új stratégia összeállítása követ, mely lehetővé teszi, hogy kihasználd a legújabb marketing trendeket. Egy marketing audit rávilágít azokra a dolgokra, amik működnek, és azokra, amik már régen nem. Megmutatja stratégiád tényezői közül melyek rezonálnak igazán a közönséggel, és melyek képtelenek aktiválni őket. Kifürkészi miben sántikálnak a versenytársak, és hogyan csinálhatod jobban, amit ők csinálnak.Milyen online marketing eszközöket vizsgálunk auditunk során?
Webhely
Auditunkat webhelyed elemzésével kezdjük. Könnyedén navigálható? Minden üzleti információ egyszerűen megtalálható rajta? Számos konverziós lehetőséget kínál? Gyors? Mobil verzióval rendelkezik?
Keresőoptimalizálás
Minél erősebb SEO-ja van webhelyednek, annál magasabb pozícióban jelenhetsz meg a keresési találatok között. Auditunk során elemezzük kulcsszavaidat, SEO beállításaidat, helyezésed a Google találati listájában.
Fizetett hirdetések
Felülvizsgáljuk jelenlegi kampányaidat, véleményt alkotunk folyamatosan futó hirdetéseidről Facebookon, Instagramon, Google Ads rendszerében és további online felületeken.
Közösségi média jelenlét
Átfogó online marketing auditunk elengedhetetlen része a közösségi platformokon való jelenlét és kommunikáció felülvizsgálata és egy új, cégspecifikus stratégia megalkotása.
Konverzió elemzés
Az internet marketing audit lényeges része az úgynevezett konverziós arány optimalizálás. A CRO célja elérni, hogy a lehető legtöbb ügyfél viselkedjen úgy, hogy neked abból előnyöd származzon.
Self PR
Azokon az online marketing eszközökön túl, melyek folyamatosan új vevőket generálnak nagyon fontos hogy a márkaépítésre is fókuszálj. Auditunkkal egy helyzetjelentést készítünk márkád megítéléséről.
8 jel, mely arra utal, hogy ideje online marketingedet felülvizsgálnod
- Kevés a terméked iránti érdeklődő
- Stagnálnak az eladások
- A versenytársaid megelőztek
- Nem értesz a marketinghez
- Nincs időd a marketingre
- Nincs embered a marketingre
- Nem tudod mérni a megtérülést
- Nem ismered az online eszközöket
Na jó, de mit tartalmaz az online marketing stratégia?
Prezentáció keretében megismertetjük az általunk kidolgozott stratégiát, mely tartalmazza:
- Mérhető, meghatározott célokat
- Az online alapok rendbetételének módját
(weboldal, egyéb eszközök) - A célok eléréséhez szükséges eszközök listáját
- A szükséges erőforrások mennyiségét
(miből mennyit, mikor, hogyan) - A mi árajánlatunkat az egyes eszközök működtetéséhez