A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonysággal működnek, fontos hogy lépést tartsunk a SEO trendek legújabb hullámával.
Keresőoptimalizálás 2014
A Search Engine Watch egyik nemrég megjelent
cikke rámutatott néhány területre, ahol a vállaltok még nem használták ki teljes mértékben a keresőoptimalizálás által nyújtott lehetőségeket, pedig ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a jövőben is sikeresen folytassák tevékenységüket. Néhányan úgy hivatkoznak ezekre az újonnan kínálkozó lehetőségekre, mint a „SEO új iskolája” (new school
SEO), ezeket az alábbi néhány példával mutatjuk be:
SEO trend No. 1 - 2014-re: A helyi keresés
Tudtad, hogy a keresések 70 százaléka helyi vállalkozásokra korlátozódik? Ezenfelül a fogyasztók 59 százaléka havonta legalább egyszer igénybe veszi valamelyik keresőcég szolgáltatását, például a
Google keresőjét, hogy megtaláljon egy helyi vállalkozást. A Search Engine Watch felmérése szerint, az USA-ban, a helyi találatok reklámozására fordított összeg, 2012-ben 1,2 milliárd USD volt, ez 2017-ben 9 milliárd dollárra nőhet. Helyi kereséseknél megjelenni igen jövedelmező lépés, érdemes megjelenni a helyi találatoknál, a GPS- és térképalkalmazásokban, és a vállalkozások listájában, ezzel a legtöbbet kihozva SEO stratégiádból.
SEO trend No. 2 - 2014-re: Mobilra optimalizálás:
Hallottál már a népszerű SoLoMo kifejezésről? Ez a koncepció egyre nagyobb lendületet nyer az okostelefon tulajdonosok növekedésével. A comScore felmérése szerint, 2013 januárjában, az USA-ban közel 130 millió okostelefon tulajdonos él és ez a szám egyre növekszik. Ezek alapján világos, hogy egy versenyképes vállalat nem engedheti meg magának, hogy ne szerepeljen a helyi találatok között és
kezdőlapja ne legyen mobil böngészőkre optimalizálva
SEO trend No. 3 - 2014-re:Tartalom stratégia
Tudod, hogy milyen kulcsszavak alapján találja meg a célközönség az oldalad, esetleg a versenytársak oldalait? Továbbá, hogy milyen típusú tartalom a legvonzóbb a fogyasztóid számára? Az oldaladon szereplő tartalom stratégiai tervezése elengedhetetlen a sikeres keresőoptimalizáláshoz.
SEO trend No. 4 - 2014-re: Alkalmazások integrációja
Mivel a fogyasztóink gyakran egyszerre több eszközről (okostelefon, tablet) szeretnék tartalmainkat elérni, fontos hogy rendelkezésre álljanak az ezeknek megfelelő alkalmazásaink. Természetesen egy applikáció kifejlesztése nem okozza a bevétel drasztikus növekedését, viszont növelheti vállalkozásod értékét, méghozzá azzal, hogy a célcsoport könnyebben megtalálja online szolgáltatásaid, és akár mobilkészülékéről is képes vásárlásokat lebonyolítani.
Más szóval, a SEO ezen új módszerei nagy hatással vannak a tartalomfejlesztés, ezáltal a történetmesélés, cikkírás termékké való alakításában. Napjainkban a fogyasztók számára elengedhetetlen, hogy képesek legyenek online kapcsolódni kedvenc vállalataik- és márkáikhoz, ezért egy az oldalunkon megjelenő cikk vagy sztori tökéletes módja annak, hogy elérjük célcsoportunkat. A minőségi tartalom ezért napjainkra akkora hangsúlyt kapott, hogy a számos vállalat kiszervezi a tartalommarketing megfelelő elkészítését más, erre specializálódott cégeknek.
Mindent egybevetve, ezek az új módszerek szintén abban segítenek, hogy szorosabb kapcsolatot alakítsunk ki a már meglévő és leendő ügyfeleinkkel. Ha a vállalatod hajlandó egy percet rászánni, hogy megvizsgálja a „new school SEO” lehetőségeit, nagyban hozzájárulhat a jövőben elérhető, további sikerekhez.
Ha szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt!