Minap az egyik Facebookos KKV csoportban keresett valaki online marketing ügynökséget. Jöttek aztán a kommentek és az ajánlások, ki mit tart fontosnak egy internet marketing ügynökség részéről. Nem bírtam ki, bár nem szokásom az ilyesmihez hozzászólni, hozzátettem, hogy szerintem válasszák azt a tanácsadót, aki online marketing tanácsadó kifejezésre az első a Google találati rangsorában. Organikusan, azaz nem fizetett hirdetéssel. Azt gondolom, a Google algoritmusa elég korrekt, és ebben a témában az, hogy valaki a komplex feladatkört lefedő kifejezésre organikusan hol található, jól mutatja, mit tud keresőoptimalizálás, a SEO területén, ami ugye az egész online marketing alapja. SEO nélkül nem hatékonyak a fizetett hirdetések, az AdWords, nem is beszélve azokról a kifejezésekről, amelyek nem jutnak eszünkbe a hirdetések beállításakor, azonban egy jól keresőoptimalizált weboldal „listázódik” ezekre is, jó helyen. De jöttek ezek után az okos kommentek… :)