AMP - Kinek és mikor érdemes marketing tanácsadó segítségét igénybe venni? Milyen feladatokat old meg és mennyibe kerül a marketing tanácsadás? Marketing tanácsadás árlista.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezért érdemes neked is marketing tanácsadót fogadnod...
2017/11/06
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kinek és mikor érdemes marketing tanácsadó segítségét igénybe venni? Milyen feladatokat old meg és mennyibe kerül a marketing tanácsadás? 

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Ahogyan növekszik egy vállalkozás, egyre szofisztikáltabbá válnak a feladatkörök. Egy kis vállalkozás esetében gyakran az ügyvezető végez mindent.  Ha az ötlet jó, a vállalkozás fellendül és bővül, mit tart meg hát a vezetés? Az irányítást és a marketing kommunikációt, gondolva, eddig is ő intézte, ki értene legjobban az ügyfelek nyelvén, mint ő. Miért ne oldhatnád meg magad ezt az egyszerű feladatot?  Habár nemes gondolat mindent magadra vállalni, már most megsúgjuk, hogy ez egyáltalán nem ilyen egyszerű. Belsős marketingest alkalmazni nagy költség, és még mindig nem érthet minden területhez egy ember. 

 

Az online marketing világa olyan gyorsan változik és annyi féle képesség kell hozzá, amennyi egy, de még két- vagy három emberben sem lehet meg tökéletesen. Gondolj bele, jól kell tudni fogalmazni a marketing szövegekhez, hiszen a tartalommarketing a legfontosabb marketing eszközzé vált, grafikus is kelleni fog, mert a látvány nagyon fontos. A látványhoz tartoznak a videók és a fotók is. Jártasnak kell lenni a keresőoptimalizálás a PPC hirdetések terén és a közösségi média marketingben is. 

 

Szeretnél Te is időben felkészülni a legnagyobb trendekre, vagy úgy érzed, a jelenleginél jobban is kiaknázhatnád az online marketing lehetőségeit? Tanfolyamaink pontosan ebben segítenek, tudj meg többet róluk ITT!

 

Egy kisebb vállalkozás előtt rögös út áll, temérdek akadállyal, amelyek közül, ha valóban hatékony működést szeretnél, az egyik legjelentősebb nem más, mint a marketing stratégia kidolgozása. Egy hatékony marketing stratégia összeállítása és kivitelezése sok cégtulajdonosnak feltérképezetlen területnek számít, hiszen gyakran már azt is nehéz eldönteni, hogy egyáltalán milyen csatornákon történjék egy cég marketingje, ezekből ugyanis egyre több bukkan fel az interneten. Itt lép a képbe a marketing tanácsadó.

 

A marketing tanácsadók feladata – röviden – az, hogy levegyék a válladról a marketinggel kapcsolatos problémákat, és nem csak megoldják azt, hanem ezt egy hatékony és jövedelmező módon tegyék. Valójában nem is lehetséges mindent felsorolni, amiben egy marketing tanácsadó segíthet neked, hiszen a legjobb tanácsadók igyekeznek a lehető legjobban igazodni szervezeted igényeihez és céljaihoz, így egy marketing tanácsadó (A) cégnek (A) problémákban, míg (B) cégnek (B) problémákban tud segítséget nyújtani. Az alkalmazkodóképesség és a sokoldalúság tehát a marketing tanácsadók egyik legértékesebb tulajdonsága.

Íme csupán néhány dolog, ami miatt neked is érdemes marketing tanácsadóra bíznod vállalkozásod marketingjét! 

 

Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 137

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.