1. Gondosan mérlegeld a szóválasztást
Az olyan keresőmotorok, mint a Google, feltérképezik és elemzik a webhely minden szavát, megfejtve és meghatározva, hogy mely webhelyek és oldalak rendelkeznek a leghasznosabb információkkal. Ezt úgy éri el, hogy megvizsgálja a gyakori online kereséseket, és megfelelteti azokat azoknak az oldalaknak, amelyek ezeket a kifejezéseket használják, és megválaszolja ezeket a kérdéseket.
Tehát mindenekelőtt át kell gondolnod kulcsszavaid. A kulcsszavak a tartalomban használt szavak vagy kifejezések, amelyek megfelelnek annak, amit az emberek keresnek.
Ezeket világosan meg kell jeleníteni a tartalomban a Google és az olvasó számára.
2. Használj több kulcsszót
Nos, ez ma már nem elegendő. Ezt kulcsszóhalmozásnak hívják, és valójában ronthatja a rangsorolhatóságot.
Az új technikák azonban több előnnyel járnak. Ahelyett, hogy ugyanazokat a kulcsszavakat használnád többször, keverd össze a kapcsolódó szavak és kifejezések használatával. Nem csak érdekesebbé teszi az olvasó számára (mivel a túl sok ismétlés miatt az olvasó elveszíti érdeklődését), hanem lehetőséged lesz arra, hogy több keresési kifejezést rangsorolj, ne csak egyet.
Például ahelyett, hogy a tartalom során minden alkalommal használnád a "mellnagyobbítást", fontold meg a kapcsolódó kifejezéseket, például a "mellnagyobbító", a "mellimplantátumokat", a "mellműtétet" stb.
3. Érthetőség
Emiatt elengedhetetlen, hogy világosan és érhetően fogalmazzunk. Az olvasók nem akarják elemezni, amit mondani akarsz. Ez nem egy boncolgatandó vers vagy allegória. Ez létfontosságú információ a potenciális ügyfelek tájékoztatásához egy termékről, kezelésről vagy szolgáltatásról.
Segítségre van szükséged a minőségi tartalom létrehozásához? Egészségügyi marketing ügynökségünk segítségedre lesz ebben!
Kapcsolatfelvétel
4. Legyen tömör
Ebben a témában elengedhetetlen, hogy személyre szabd szavaidat, és emlékezz mire is szeretnél fókuszálni a tartalomban. A fenti tipphez hasonlóan az olvasónak a lehető legkönnyebbé kell tenned a szükséges információk megszerzését. Ha értékeled az olvasó idejét, akkor a végén eredményt is fogsz belőle látni.
5. Biztos információk
Senki sem tér vissza egy oldalra, és nem folytatja annak olvasását, amely nem adta meg a szükséges információkat, miután időt töltött a tartalom átolvasásával.
Szükség esetén használj megfelelő példákat. Adj hozzá belső linkeket, ahol csak tudsz. Ne vedd magától értetődőnek, hogy a felhasználóid ugyanúgy gondolkoznak, ahogyan te. Nagyon sok információ található az interneten. Ügyelj arra, hogy okot adj az olvasónak az oldalon maradásra, végül pedig a konverziószerzésre.
6. Ne rizsázz
Ugyanez igaz az írott tartalomra is. Ha sok lényegtelen ténnyel kezded a tartalmat, akkor valószínű, hogy olvasóid elveszítik érdeklődésüket és ugrálni fognak benne, mielőtt eljutnának a lényeghez.
Ne várj túl sokáig, hogy rátérj a lényegre. Ha az elsődleges információ nem a hajtás felett van (vagyis a látható tartalomban, mielőtt lefelé kellene görgetni), akkor lehet, hogy túl sokáig vártál.
7. Mutasd meg szakértelmed
Ismerd meg a témát, és add át ezt a tudást. Ez bizalmat épít az olvasóval, ami hosszú távon előnyös lesz.
Ha a tartalmad mindenhol jelen van, vagy zavarosan van megfogalmazva, az olvasóban azt a benyomást fogja kelteni, hogy nem tudod, mit csinálsz, és valószínűleg valakit mást választanak.
8. Építs bizalmat
A bizalom kiépítése önmagad és az olvasó között elengedhetetlen, és ennek legjobb módja az, ha együttérzést és gondoskodó természetet mutatsz az igényeikhez.
Azt szeretnék, ha különlegesnek éreznék magukat.
9. Fontold meg az elrendezést
Akár a telefonjukat, táblagépüket vagy számítógépüket nézik, az emberek hajlamosak a weboldalakat átfutni, így az oldal elrendezése ugyanolyan fontos, mint a rá írt tartalom. Győződj meg arról, hogy rengeteg címsorral és alcímmel rendelkezik a tartalom, amelyek segítenek végigvezetni az olvasót az oldalon.
10. Ismerd meg céljaid, mielőtt írsz
Tudod, mi a szándékod?
Egy adott kulcsszót szeretnél célozni? Be szeretnél vonzani egy adott közönséget vagy demográfiai csoportot? Tájékoztatni, eladni vagy mindkettőt?
Az, hogy hogyan válaszolsz a fenti kérdésekre, jelentős hatással lesz arra, hogy hogyan kezeled a tartalmad. Ennek legjobb módja az, ha világosan megérted a céljaid, mielőtt leírnád az első szót.
11. Biztosítsd ügyfeleid
Miért teszel erőfeszítéseket a tartalom javítása érdekében, ha nem próbálod meg a végén megragadni az olvasódat?
Győződj meg arról, hogy minden oldalon vannak meggyőző cselekvésre ösztönzések. Legyen szó linkről, telefonszámról, kapcsolatfelvételi űrlapról vagy utasításokról, biztosnak kell lenned abban, hogy megadod olvasóidnak a következő lépést.