A marketingesek mindig azon dolgoznak, hogy konverziókra optimalizálják webhelyüket, hiszen a konverziók a bevétel tényleges forrásai. Ezért igyekeznek megállás nélkül egyszerűsíteni a konverziós tölcsért, innovatív growth hackekkel előállni, és megkönnyíteni a konverziós arány optimalizálásával (CRO) foglalkozó szakértők céges környezetbe való beilleszkedését.
Forgalmat vonzani egy webhelyre egy egyértelmű folyamat, habár nem éppen egyszerű. Azonban a látogatók megtartása és a marketingtölcséren való végigvezetése, illetve konvertálása már egy fokozottan összetett folyamat. Ennek az az oka, hogy számos tényezőre kell odafigyelni, és nem lehet feltárni az okokat anélkül, hogy időt szánnál a felhasználók viselkedésének elemzésére.
A következő cikkben egy háromlépéses webhelyfrissítési projekttervet vázolunk fel, illetve 5 gyakorlati CRO tippet is megosztunk, amelyekkel fellendítheted webhelyed konverziós arányát.