AZ online értékesítések aránya drasztikusan növekszik a karácsonyi vásárlások kosarán belül is. Az online marketing ugyan jóval költséghatékonyabb, mint az egyéb marketing struktúrák, de vannak eszközei, melyek felfutásához sok idő kell. Ilyen a keresőoptimalizálás. SEO stratrégiádat karácsonyra vonatkozó szavakkal bővíteni ugyan még most is lehet, de a nehezebb kifejezések talán már csak jövőre érnek be. Ezért is érdemes éves online marketing stratégiát készítened, amivel időben tudsz készülni a különböző szezonokra. De ha már idén halogattad ezt, nézzük, mit tudsz még megtenni a karácsonyi marketinged területén!
Szívesen segítünk marketing kommunikációd felpörgetésében, de elég sok dolgunk van... Így arra kérlek, mielőtt ajánlatot kérsz tőlünk, olvasd el, miben tudunk segíteni, IDE kattintva!
Sokan elkövetik azt a hibát, hogy óriási leárazásokat hirdetnek meg, hogy minél több ügyfelet vonzanak be az ünnepek előtt, amikor egyébként is sokan terveznek többet vásárolni az átlagnál. Ez azonban általában csak a nagyobb e-kereskedelmi üzleteknél működik. A kisebb internetes üzletek komoly pénzügyi szakadékot áshatnak maguknak egy ilyen stratégiával. Marad tehát a kérdés: mit tegyek?
Az alábbi útmutató pontosan ebből a célból készült – ha te magad is egy e-kereskedelmi üzlet tulajdonosa vagy, és szeretsz halogatni, akkor itt van néhány tipp, amik neked szólnak!