A felhasználók többségének fogalma sincs róla, hogy melyik szállodába szeretne menni, ezért a Google-hoz (vagy néha más keresőmotorokhoz) fordulnak, ahol kereséseiken keresztül rátalálhatnak a tökéletes hotelre. DE! A Google egyrészt rengeteg szálláslehetőséget kínál egy-egy ilyen keresésre (amik közül értelemszerűen ki kell tűnnöd), másrészt ott vannak a szállásközvetítő weboldalak – OTA-k –, amiken előszeretettel foglalnak a felhasználók – hiszen a kereséseikre megjelennek –, és amely foglalások után te komoly közvetítői díjakat, jutalékokat fogsz fizetni.
Hogyan kerülj ki ebből, az elsőre ördögi körnek tűnő szituációból? Hogyan használd a hotel SEO-t közvetlen foglalásaid arányának növelésére, és így az OTA-k csökkentésére? Melyek a hotel SEO legfontosabb elemei, összefüggései és feladatai? A NAGY hotel SEO útmutatónkból kiderül!
Szeretnél több közvetlen szobafoglalást? Jó lenne még több vendég, mondjuk a hétköznapokra? Szeretnél több rendezvény ajánlatkérést? Egy-két esküvőt nyárra vagy csapatépítő tréninget a tavaszi-őszi időszakra? Segítünk! Auditáljuk szállodádat, megalkotjuk hotel marketing stratégiédat, és meg is valósítjuk azt! Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints: hotel marketing tanácsadás.