AMP - Hotel és szálloda weboldal konverzió növelés online marketing segítségével

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Nem jön vendég, rendezvénybekérés szállodai weboldaladon keresztül? Mutatjuk, miért!
2018/02/13

A hotelek és szállodák online marketingje ma Magyarországon siralmas. Gyakran a honlapjuk is. Nem elég egy mutatós weboldal, az is fontos, hogy szobafoglalásokat és rendezvényhelyszín ajánlatkéréseket generáljon. Ez a konverzió. Mutatjuk, hogyan növeld ezek számát!

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Minek nevezzük azt, amikor egy érdeklődő látogató érkezik webhelyedre?

 

Fél sikernek.

 

Lehetnek bármilyen csalogatóak hirdetéseid vagy közösségi médiás bejegyzéseid, de ha a webhelyedre látogató felhasználók nem konvertálnak, akkor hiába volt minden erőfeszítés és befektetett összeg, amivel idáig csalogattad őket.

 

De mit jelent az, hogy egy látogató vagy felhasználó „konvertál”? Mi az a konverzió? Leegyszerűsítve a konverzió az, amikor egy webhelyedre látogató személy valami olyan lépést tesz ott, amire rá szeretnéd venni őt. Céged illetve webhelyed jellegétől függően más és más tevékenységek számíthatnak konverziónak. Webáruház esetén például termékvásárlás, szállodáknál szobafoglalás illetve rendezvényhelyszín ajánlatkérés lehet konverzió, de egy kitöltött űrlap, vagy hírlevélre való feliratkozás is lehet webhelyed (vagy egyik aloldalának) célja.

 

Ahhoz, hogy kiderítsd, webhelyed mely oldalai konvertálhatnak jól (és hogy hol maradsz le a legtöbb konverzióról) érdemes egy kicsit áttanulmányozni a webhely analitikáját (például a Google Analytics eszközzel). A lényeg hogy kiderítsd, látogatóid hol töltik a legtöbb időt webhelyeden, mert ott lesz a legtöbb esélyed arra, hogy megnyerd őket.

 

Mindig van hová fejlődni – nincs olyan konverziós arány, ami ne lenne javítható. De hogyan? A kérdés jogos. Lassan 20 éve foglalkozunk marketinggel és tíz éve vendéglátás és turizmus marketinggel. Összegyűlt rengeteg tapasztalat, így ezekből adjuk meg a választ, 20 rövid pontba szedve. Lássuk, hogy mi az, amit a legjobban konvertáló webhelyek jobban csinálnak másoknál.

 

Marketing stratégia

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 130

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.