Bizony ott, hogy nem tudják, ki az akit meg akarnak szólítani. Gondold el, van egy srác, aki feleséget akar magának találni. Áll a tömegben egy téren, és kiabál: Hé Te! Lehet páran felemelik a fejüket a kiabálásra, de nem tudják, hogy igazából kinek szól a felhívás. Ha nagyon helyes a srác, talán páran meg is nézik, de sok energiájába kerül majd, míg egy olyan lányt talál, aki hozzávaló. Ha azonban ez a srác tudja, hogy neki egy 21 éves, szőke, kékszemű, vékony lány lenne a legjobb feleségnek, tudja azt is, neki adhatna a legtöbbet magából, már kicsit könnyebb a helyzet. Megkeresi a lányt, akire jellemző ez a leírás és így szól: gyönyörű, szőke, kékszemű, vékony kisasszony, meghívhatom egy kávéra? El tudod képzelni, mennyivel könnyebben talál jelentkezőt így, ugye? Nos, ezt jelenti a buyer persona meghatározás, amelyet hotelek és éttermek esetében gyakran vendég personának hívunk.