Habár minden cégnek erősen ajánlott, hogy egy stabil, naprakész helyi SEO stratégiát alakítson ki magának, ez elengedhetetlen az olyan vállalatok és vállalkozások számára is, akik első sorban egy helyi ügyfélkört igyekeznek megcélozni (például egy városon vagy kerületen belül). Ilyenek az éttermek, kávézók, bárok, ügyvédek, magánorvosok és egyéb, helyi piacra dolgozó szolgáltatók és üzletek.
A helyi SEO gyakran sokkal több eredményt hoz, mint ha bizonyos kifejezésekre az általános találati lista elejére kerülünk. Egyre több ember írja be speciális igényét a Google-be, mint pl. fogorvos V. kerület, vagy romantikus étterem Budai vár. Éppen ezért ebben a cikkben ezzel kapcsolatban szeretnénk néhány általános tippet megosztani, amit jellegtől és céltól függően minden helyi érdekeltségű cégnek érdemes beiktatnia helyi SEO stratégiájába!