Az ügyfelek viselkedését minden valamirevaló marketingesnek tanulmányoznia kell időnként, hiszen ahogy a társadalom, úgy az emberek hozzáállása is változik. Azonban míg sokan rengeteg időt töltenek lehetséges és meglévő ügyfeleik általános vizsgálatával, kevesen tesznek különbséget a férfi és női felhasználók között.
Pedig ha belegondolunk, a férfiak és nők egészen másképpen reagálnak a különböző ajánlatokra, és sokban különböznek vásárlási szokásaik is. A férfiak általában gyorsabb döntéseket hoznak, míg a nőknek több időre van szükségük, hogy összehasonlítsák a lehetséges alternatívákat, és kiválasszák a kívánt terméket.
Szóval melyek azok a tényezők, amelyek elkülönítik egymástól a nők és a férfiak vásárlási szokásait? Melyek azok a marketingtechnikák, amikkel inkább a férfiakat érdemes megcélozni (vagy a nőket)? Ezekre a kérdésekre igyekszünk választ adni a következőkben.