Komplex megoldásokat keresel? A közösségi médián kívül webhelyedet is átnézetnéd és szeretnéd tudni, hogy mennyire eredményes keresőoptimalizálási stratégiád? Kérd egészségügyi online marketing ügynökségünk segítségét most!
Közösségi média fogorvosok számára: ötletek a sikerhez
1. Hozz létre professzionális és összetartó márkaélményt
A "márka" az, amire azt szeretnéd, hogy a betegek gondoljanak, amikor meghallják fogorvosi rendelőd nevét. A fogorvosi praxis márkajelzése elengedhetetlen, mert segít megkülönböztetni a helyi versenytársaktól. A márka személyiséget ad a fogorvosi rendelőnek, és megkönnyíti a betegek emlékezését. Kulcsfontosságú, hogy a lehető leggyakrabban erősítsd meg márkádat - beleértve a közösségi médiát is -, mert az embereknek többször is látniuk kell egy márkát, mielőtt emlékeznének rá.
Szóval, hogyan mutathatod meg márkádat fogászati közösségi média profiljaidon? Íme néhány ötlet.
Legyél következetes
Használd ugyanazt a profilképet és borítóképet, valamint ugyanazt a leírást az összes közösségi oldalon.
Márkás hashtagek létrehozása és használata
A saját márkával ellátott hashtagek vagy a márkanév használata a hashtagekben sokat segíthet, amellyel a kereséseket is könnyebbé teheted a felhasználók számára, emellett pedig ők is használhatják az általad megadott hashtageket márkád népszerűsítésére.
Saját, egyedi grafikák létrehozása
Ha lehetőséged van olyan grafikák létrehozására, amelyek a márka színeit és betűtípusát használják, tedd meg. Az Instagramon például szerkesztheted a történeted kiemelt elemeinek borítóképét.
2. Oszd meg eredeti tartalmaid
A felhasználók többsége naponta legalább egyszer meglátogatja a közösségi média oldalakat. Ez azt jelenti, hogy fogorvosi rendelődnek valódi lehetősége van arra, hogy kitűnjön saját tartalom létrehozásával és megosztásával.
Néhány megfontolandó tartalmi ötlet:
Kutatási összefoglalók
Ha nemrégiben új kutatást tettél közzé, fontold meg ezen információk részleteinek megosztását a közösségi médiában. Az emberek 83 százaléka szívesebben néz videókat, és szövegesen vagy hangon keresztül fér hozzá az információkhoz vagy az oktatási tartalmakhoz, ezért oszd meg megállapításaidat vizuális és könnyen érthető módon.
Blogbejegyzések
Tegyél közzé blogbejegyzéseket webhelyeden, majd oszd meg a blogbejegyzésekre mutató linkeket a közösségi média profiljaidon. A blogbejegyzések választ adhatnak a betegek által gyakran feltett kérdésekre, bemutathatod kezeléseid és szolgáltatásaid egyaránt.
Fotók és videók
Mutasd be a munkatársaidat és az irodahelyiségedet fényképeken és videókon. Azt is fontold meg, hogy - írásos engedélyükkel - mutasd be pácienseid. Kérj tőlük egy beszámolót a fogászatodon szerzett tapasztalataikról, és tedd közzé őket a webhelyeden és a közösségi médiában.
3. Legyél ott, ahol szükséges
Használd a közösségi médiát kommunikációs eszközként, ez segíthet az online elérés kiterjesztésében, a betegek jobb kiszolgálásában és a hírnév kezelésében.
Bővítsd online elérhetőséged
Amikor kapcsolatba lépsz másokkal a közösségi médiában, az online elérésed kibővül és nagyobb márkaismertséget teremt. A másokkal való kapcsolattartás és az online elérés kiterjesztésének néhány módja közé tartozik a releváns profilok követése, mások eredeti tartalmához fűzött megjegyzés, valamint más profilok megemlítése vagy megjelölése, amikor megosztod tartalmukat.
Jobb kiszolgálás a betegek számára
A felhasználók szeretik, ha a közösségi médiában válaszolnak kérdéseikre vagy panaszaikra. Az emberek kérdéseinek megválaszolása vagy más módon történő segítségnyújtás a közösségi médiában segíthet a fogászati közösségi média stratégiádnak a következő szintre emelésében.
Kezeld hírneved
A pozitív, széles körben elterjedt hírnév elengedhetetlen az új fogászati betegek vonzásához, ezért adott esetben részt kell venned benne. Például helyénvaló köszönetet mondani azoknak, akik megosztják a tartalmaid, vagy pozitív visszajelzést írnak a fogorvosi rendelődről. Az is helyénvaló, ha a negatív visszajelzésekre válaszolsz.
4. Ossz meg az élő vagy korlátozott idejű tartalmat
Az olyan tartalom, amely csak egy adott időpontban vagy meghatározott ideig áll rendelkezésre, a sürgősség érzetét kelti. A FOMO - vagy a Fear Of Missing Out - valódi jelenség: Az emberek nem akarnak lemaradni arról, amit megosztasz, mert nem akarják úgy érezni magukat, mint az egyetlen ember, aki nem vett részt.
Van néhány különböző típusú, korlátozott idejű és élő tartalom, amelyet kipróbálhatsz a közösségi média marketingtervének részeként:
Facebook- és Instagram-történetek
A történetek olyan fényképek vagy videók, amelyek 24 óra elteltével eltűnnek. Az Instagram szerint naponta több mint 500 millió fiók használja az Instagram Stories-t, és a legnézettebb történetek egyharmada vállalkozásoktól származik.
Facebook Live
A Facebook Live-videókat élőben közvetítjük, és a nézők valós idejű reakcióval vagy kommenteléssel léphetnek kapcsolatba velük. A Facebook Live-videók az adás befejezése után jelennek meg a profilodon. A fogorvosok általában élőben közvetítik az eljárásokat, például a fogtisztítást vagy a fehérítést.