Az ügyvédi irodák marketing szempontból ma Magyarországon különleges helyzetben vannak, hiszen rengeteg tiltó szabályzás vonatkozik rájuk. Sokan éppen ezért, meg persze kényelmi okokból is persze, nem is foglalkoznak a marketing kommunikációval. Így is van elég ügyfelem, amúgy sem szabad az ügyvédeknek magukat reklámozniuk, nincs erre szükségem – mondják sokan. Pedig vannak kiskapuk, melyek sokkal hatékonyabb marketing eszközök, mint a betiltottak. Ilyen az online marketing, a hatékony honlap, és a tartalommarketing.
A fentiek ellenére azonban az ügyvédi irodák digitális marketing stratégiái jelentős fejlődést mutattak az elmúlt évben és egyre több iroda és ügyvéd alkalmazza ezeket a célközönség illetve célszemélyek megnyerése céljából. A felkészült irodák és ügyvédek felismerték a digitális marketing fontosságát és hatékonyan használják azt, hogy új ügyfeleket szerezzenek és megerősítsék pozícióikat. Az ügyvédi irodák fejlődési lehetőségei két irányúak. Az egyik az iroda létszámának növelése és sok ügyfél elvállalása, másik a hírnév növelésével az árak emelése. Mindkettőn segít a hatékony online marketing kommunikáció.
Az ügyvédi irodák és magánszemélyek tehát igyekeznek minél jobban kitűnni a versenytársak közül – most 8 olyan tippet sorolunk fel, amellyel te, illetve is sikeresen kiépítheti digitális marketing stratégiáját.