Nincs mit szépíteni – a hatalmas szállodák és szállodaláncok előnyben vannak. Szinte végtelennek tűnő költségvetéssel rendelkeznek, nevük világszerte (vagy legalább országszerte) ismert, ráadásul külön marketing osztályuk van, tele profikkal.
Jogosan merül fel tehát a kérdés, „Hogyan tudunk nyerni egy ilyen nagy erőfölénnyel szemben?” Tény ugyan, hogy a szállodaóriások nagy előnyben vannak, de ahelyett, hogy a kisebb hotelek feladnák a versenyt, valójában épp ezeket a különbségeket kellene, hogy kihasználják.
Manapság rengeteg lehetőség van hatékony, emlékezetes marketing kampányok futtatására, és ezt nem kell, hogy a létesítmény mérete befolyásolja. Ha a hirdetések megfelelően vannak megfogalmazva, célozva, és elhelyezve, akkor minden jó úton halad a siker irányába.
Íme egy rövid összefoglaló arról, hogy hogyan emelheted ki saját boutique szállodádat a tömegből.