Az online marketing világa folyamatos változáson megy keresztül. A Google például az elmúlt évek során eltávolította a keresési találatok mellett megjelenő hirdetéseket, és a keresési találatok feletti linkek használatára állt át. Ez hatással volt az organikus találatokra is, fontosabbá vált az AdWords párhuzamos futtatása is a keresőoptimalizálás mellett. Bár sokan visszautasítják a reklámokat, és tudatosan kerülik a fizetett hirdetéseket, sokan azonban automatikusan az első találatra kattintanak. Éppen ezért fontos, hogy megismerjük a fizetett hirdetések rendszerét. Az alábbi tanácsok ebben próbálnak segíteni azok számára, akik szeretnének versenyképesek maradni az internetes marketing mindig változó világában.
Nincs azonban olyan marketing eszköz, ami önmagában megállná a helyét, csak komplex marketing mixeknek van helyük 2017-ben az online kommunikációban is. A Marketing Professzorok segítenek neked online marketing stratégiád kialakításában, olvasd el, hogyan: Online marketing audit