A digitális marketing ma minden korábbinál jelentősebb hatást gyakorol a vendéglátásra, sokkal jelentősebben befolyásolja ezt az iparágat, mint bármely másikat. Azok a szállodák, üdülők és hasonló jellegű létesítmények, amelyek nem haladnak a korral, lemaradnak majd a versenytársak és az online utazási ügynökségek könyörtelen törtetése mögött. Éppen ezért sokan fel is adják, a saját hotel online marketinggel való foglalkozást, és ráhagyják magukat az OTA-kra, örök rabszolgájukká, adófizetőjükké válva ezzel. Pedig szálloda online marketing rengeteg hatákony direkt foglalásokat ösztönző elemmel bír, ezekről lesz szó ebben a cikkben.
2020-ban szállodád marketingcélja a minél több közvetlen foglalás bevonzása kell legyen. Szerencsére ennek érdekében többféle marketingmódszert és taktikát használhatsz fel, és a következőkben meg is osztunk néhányat ezek közül!
A tippek főleg az online marketingre koncentrálnak majd, elvégre manapság az emberek többsége az interneten kezd el keresgélni, ha utazni szeretne. Lássuk tehát, hogy mit tehetsz annak érdekében, hogy a te szállodádat találják meg mások helyett!