AMP - 3 e-kereskedelmi tipp, ami segít növelni eladásaid számát

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

3 létfontosságú tipp e-kereskedelmi webhelyeknek
2021/03/10
Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Habár elvárás, manapság messze nem elég, hogy egy webhely jól nézzen ki. Sőt, ha nem célközönséged igényei alapján készíted el, akkor nem is igazán számít majd, hogy mennyire mutatós – egyszerűen nem fogod tudni elérni vele céljaidat.

KÖVESS MINKET

ISTAGRAMMON

Szóval hogyan biztosíthatod, hogy e-kereskedelmi webhelyed az értékesítések terén is jól teljesítsen? A következőkben ehhez kínálunk néhány rövid, te értékes villámtippet! Ha úgy érzed, marketinged menedzselésével megbíznál valakit, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és kezdjük meg a közös munkát! 

 

1. Gyorsíts webhelyeden

A webhelyek sebessége rendkívül fontos szemponttá vált az évek során. Ami a legrosszabb, hogy a felhasználók nem is panaszkodnak, ha lassú egy webhely – szimplán otthagyják, és többet vissza sem térnek rá. Ha 3 másodpercnél többet kell várniuk egy-egy oldalad betöltésére, akkor 10-ből 4 látogatódat azonnal elveszíted majd.


Mi több, a webhelyek sebessége a rangsorolásban is számít: a gyorsabb webhelyek magasabb helyeken jelennek meg a keresőtalálatok között, ha a felhasználók rákeresnek valamire a Google-ban.
Fontos tehát, hogy felgyorsítsd webhelyedet, ha meg szeretnéd szerezni és tartani leendő vásárlóidat vele.

 

2. Kínálj válaszokat a leggyakoribb kérdésekre

Alapvető elvárás, hogy webhelyed részletese bemutassa termékeidet. Ezzel viszont még senkit nem fogsz megnyerni, ha tartalmaid nem válaszolják meg a látogatók leggyakrabban feltett kérdéseit. Ehhez legalább egy GYIK részlegre lesz szükséged, de ennél érdemes jóval tovább menni.


Ha e-kereskedelmi webhelyeden egy blogot is kialakítasz, amin cikkek formájában, részletesen kifejtett válaszokat adsz ezekre a kérdésekre, akkor webhelyednek egyre több esélye lesz megjelenni az érdeklődők kereséseire ezekkel a tartalmakkal.

 

3. Használj rendszeresen CTA-kat

Webhelyed minden oldalának és legtöbb elemének arra kell sarkallnia a látogatókat, hogy elvégezzenek egy kívánt lépést – egy konverziót. Ez lehet egy feliratkozás hírleveledre, egy árajánlatkérés, vagy akár egy rendelés is.


Ehhez használj minél több felhívást (CTA-t), és tedd egyértelművé a látogatóknak, hogy mi legyen a következő lépésük az oldalon.
 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 9

Átlagos értékelés: 4.3




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.