Szóval hogyan biztosíthatod, hogy e-kereskedelmi webhelyed az értékesítések terén is jól teljesítsen? A következőkben ehhez kínálunk néhány rövid, te értékes villámtippet! Ha úgy érzed, marketinged menedzselésével megbíznál valakit, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és kezdjük meg a közös munkát!
1. Gyorsíts webhelyeden
A webhelyek sebessége rendkívül fontos szemponttá vált az évek során. Ami a legrosszabb, hogy a felhasználók nem is panaszkodnak, ha lassú egy webhely – szimplán otthagyják, és többet vissza sem térnek rá. Ha 3 másodpercnél többet kell várniuk egy-egy oldalad betöltésére, akkor 10-ből 4 látogatódat azonnal elveszíted majd.
Mi több, a webhelyek sebessége a rangsorolásban is számít: a gyorsabb webhelyek magasabb helyeken jelennek meg a keresőtalálatok között, ha a felhasználók rákeresnek valamire a Google-ban.
Fontos tehát, hogy felgyorsítsd webhelyedet, ha meg szeretnéd szerezni és tartani leendő vásárlóidat vele.
2. Kínálj válaszokat a leggyakoribb kérdésekre
Alapvető elvárás, hogy webhelyed részletese bemutassa termékeidet. Ezzel viszont még senkit nem fogsz megnyerni, ha tartalmaid nem válaszolják meg a látogatók leggyakrabban feltett kérdéseit. Ehhez legalább egy GYIK részlegre lesz szükséged, de ennél érdemes jóval tovább menni.
Ha e-kereskedelmi webhelyeden egy blogot is kialakítasz, amin cikkek formájában, részletesen kifejtett válaszokat adsz ezekre a kérdésekre, akkor webhelyednek egyre több esélye lesz megjelenni az érdeklődők kereséseire ezekkel a tartalmakkal.
3. Használj rendszeresen CTA-kat
Webhelyed minden oldalának és legtöbb elemének arra kell sarkallnia a látogatókat, hogy elvégezzenek egy kívánt lépést – egy konverziót. Ez lehet egy feliratkozás hírleveledre, egy árajánlatkérés, vagy akár egy rendelés is.
Ehhez használj minél több felhívást (CTA-t), és tedd egyértelművé a látogatóknak, hogy mi legyen a következő lépésük az oldalon.