Az, hogy sikerül összehoznod egy kiváló szállodát, még nem jelenti azt, hogy feladataid végére értél. A mai folyamatosan fejlődő, digitális világban a siker kulcsa a folyamatos fejlődés és innováció. Sokszor gondot okoz a hét közbeni időszak megtöltése, vagy a holtszezonokban tapasztalható visszaesés. Egy hotel marketingben mindig van tennivaló, tudjuk ezt jól, hiszen dolgoztunk már jól menő szállodáknak, akik szintén küzdöttek a fenti jelenségekkel. Dolgoztunk olyanoknak is, akiket a csőd széléről mentettünk meg. Egy biztos, az online marketing a leghatékonyabb eszköz, mely egy hotel marketing kommunikációjában segítségedre lehet.
Az elmúlt évek technológiai fejlődéseit és a folyamatosan változó ügyféligényeket elnézve 2019 egy eseménydús esztendőnek ígérkezik a szállodaipar számára. Az emberek újdonságokra vágynak, és ha releváns szeretnél maradni, akkor egy nagy adag kreativitásra, és néhány jó tanácsra lesz szükséged.
Szerencsére, az utóbbival tudunk szolgálni. A következő tippek segítenek beindítani szállodád kreatív marketingelméit, hogy minél több újdonságot és élményt kínálhassatok idén vendégeiteknek!