A YouTube egy állatkertben felvett, kis felbontású, nem túl izgalmas videóval indult, mára pedig a világ legnagyobb videómegosztó közösségi platformjaként működik. Az átmenet persze nem egyik napról a másikra történt, de a ma ismert YouTube már teljesen összehasonlíthatatlan azzal, ami több mint egy évtizeddel ezelőtt volt.
Ma a YouTube a világ egyik legjobb marketingplatformja, ami a videó, mint tartalomtípus népszerűségének, és a YouTube működésének egyaránt köszönhető.
Érdekes módon ennek ellenére meglehetősen kevés márka foglalkozik a videómarketinggel a YouTube-on (vagy bármilyen más platformon), ami neked nagyon jó hír. Hogy miért? Mert ha rászánsz egy kis időt arra, hogy megismerd a YouTube működését és felépítését, akkor olyan löketet adhatsz márkádnak, amilyenre egyetlen másik platform sem képes!
Következő tippjeink ezt az ismerkedést hivatottak megkönnyíteni – lássuk, hogy mi mindenre kell odafigyelned egy stabil YouTube stratégia megalapozásához!