Nem egy digitális marketing szakember és webmester rémálmodta már, hogy belépett Google Analytics fiókjába és drasztikus zuhanást látott webhelye látogatottságában. Na de mi van akkor, ha nem jön az ébredés, és ráeszmélsz, hogy ez a valóság?
A megzuhanó forgalom valóban rémisztő jelenség és már rövid távon is súlyos következményekkel járhat, ezért fontos, hogy minél előbb rátalálj a probléma forrására és kiderítsd, hogy mi okozta a kilengést.
Ilyenkor több kérdés is kavarog az ember fejében. Vajon tényleg baj van, vagy csak szezonális jelenségről van szó? Esetleg elrontottál valamit az utóbbi időben? Vagy a Google döntött úgy, hogy nem tetszik neki, amit csinálsz? Meglehet, hogy az Analytics nem működik megfelelően?
Mielőtt elővennéd az íróasztal fiókjából a nyugtatót, zongorázd végig velünk az alábbi eszmefuttatást, hogy közelebb juthass a probléma azonosításához és megoldásához!