AMP - A webdesigner azaz honlapkészítő cégek nem minden esetben vesznek figyelembe fontos marketing szempontokat a honlapkészítés során. Marketing tanácsadó segítségével honlapunkat igazi ügyfélgyárrá tehetjük, de mi kell ehhez? Máté Balázs cikkéből kiderül!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A jó webdesign 9 titka – 1. rész
2014/08/14
Máté Balázs, online marketing tanácsadó
Nagyon sokszor kérnek fel bennünket arra,hogy segítsünk megbízónknak a honlapkészítő céggel „megküzdeni”. Ilyen esetben a laikus ügyfél, és a mindenféle szakszavakkal dobálózó webdesigner között állva, ügyfelünket képviseljük annak érdekűben, hogy a pénzéért egy valóban jól működő és igényes honlapot kapjon. Nagyon fontosnak is tartjuk, hogy a marketing munkának szerves része legyen a weboldal kialakítása, hiszen marketing tanácsadó nélkül sajnos gyakran tévútra mennek a dolgok. Egy jó webdesign kivitelezése ugyanis nem egyszerű feladat, hiszen nem elég kifinomult művészi érzékkel rendelkezni hozzá, olyan oldal létrehozása a cél, ami tökéletesen és effektíven használható. 

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Nem elég a design trendeket meglovagolni, a technikai paraméterekkel is tisztában kell lenni, ami a jelenleg használatos technikai eszközöktől is nagyban függhet. Keresőoptimalizálás, responzív vagy mobil verziók, közösségi média marketing bekötések, szabványoknak való megfelelés és sorolhatnám még, mikre kell figyelni, de maradjunk első körben annál a résznél, amit minden cégtulajdonos úgy gondol, hogy egyedül is simán levezényel. Ez maga a design. „Minek ehhez marketing tanácsadó, csak tudom már, mi a szép???” Pedig már a design kialakítása során is rengeteg olyan marketing paramétert figyelembe kell venni, melyek gyökeresen megváltoztatják az oldal hatékonyságát. Ezeknek az ismeretéhez  tapasztalat és katatási munka szükséges. Most induló három részes sorozatunkban mutatunk 9 alapillért, melyet le kell rakunk ahhoz, hogy valóban jó honlapot építtessünk a webdseigner céggel! olyan Mitől döglik a légy, mitől jó igazán egy webdesign? Nézzük az első hármat ma!

 

 
Honlapkészítés

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.