Ahogy teltek az évek, a jogi piac egyre csak telítettebbé és telítettebbé vált, és ezt az ügyvédi irodák, illetve magánügyvédeik is érzik. Egyre nehezebb új ügyfeleket és álláskereső ügyvédeket találni, hiszen a verseny kegyetlenebb, mint valaha – „A cégünk egyszerűen nem talál elég ügyfelet/új jelentkezőt.” hallhatják gyakran azok a marketingesek, akik jogi entitások népszerűsítésével is foglalkoznak.
Az irodák és magánügyvédek tehát már egy ideje új lehetőségeket keresnek az ügyfelek és friss munkaerő bevonzására. Magyarországon azonban az ügyvédi irodák marketing lehetőségei törvényileg erősen korlátozottak. Itt lép színre az online marketing.
Egy ügyvédi iroda (vagy magánvállalkozás) online marketingjével egyszerre vonhatod magadra mind a lehetséges védencek, mind pedig az új jogi munkakeresők figyelmét, mégpedig a törvények maximális betartása mellett. Jó ha tudod, hogy ezzel más irodák és ügyvédek is tisztában vannak, ezért ha labdába szeretnél rúgni mellettük, akkor nem elég csupán neked is elmélyedned a jogi marketingben – az élre kell törnöd versenytársaiddal szemben.
A következő cikk pontosan erről szól…