Szóval, 1996-ban amikor az egyetemen a honlapkészítést tanították nekünk, akkor még vicces kis mozgó GIF-eket használtunk. 1998-ban, amikor végeztem, már nem voltak divatosak ezek a vizuális elemek, mint marketinges egy sima, egyszerű, letisztult weboldalt készítettem az akkor induló tanácsadó ügynökségemnek. Ma megint ott tartunk, hogy ezt a cikket egy lány képe vezeti fel. És látod, itt vagy, olvasod. :) Ha magamról tettem volna fel képet, biztos nem lenne ennyire jó hatással a közösségi médiumokban ránk bukkanó emberekre….
Az internet egy nagyon népes és felfoghatatlanul aktív világ. A tartalmak megállás nélkül kerülnek publikálásra a különböző blogokon és egyéb webhelyeken, és ma már közel nem olyan egyszerű kitűnni a tömegből, mint egy évtizeddel ezelőtt. A szomorú igazság az, hogy a pazar tartalom manapság önmagában már nem elég.
A tartalmaknak nem csak hasznosaknak kell lenniük, de olyasmit kell kínálniuk a közönségnek, amit senki más nem képes megadni nekik – így garantáltan visszatérnek majd, hogy még többet kaphassanak belőle.
Persze ezt mondani könnyebb, mint kivitelezni, de egyáltalán nem lehetetlen feladatról van szó. Ha szeretnél kitűnni abból a „digitális zajból”, amit a mérhetetlen mennyiségű internetre felkerülő tartalom generál, akkor próbálj meg az emberek vizuális érzékeire hatni.
De mit is értünk ez alatt? Vizuális tartalmaknak számítanak például a videók, a képek, az infografikák, és minden egyéb olyan látható elem, ami könnyedén feldolgozható a mai rohanó világban, amikor az embereknek már nem igazán van idejük (vagy kedvük) hosszú bekezdéseket olvasgatni.
És hogy mi mindent érhetsz el ezzel a megközelítéssel? Nézzünk meg 15 hihetetlen (de teljesen valós) statisztikai adatot, amelyek egyértelműen bizonyítják, hogy a vizuális tartalommarketing jelenti a jövőt!
Szeretnéd tudni, milyen marketing stratégiát javasolnánk mi a Te cégednek? 1998-óta gyűjtjük a tapasztalatokat, több, mint 500 cégnél dolgoztunk már ki hatékony, jól működő online marketinget. Marketing auditunkon megtudhatod, mit csinálnak jól, mit rosszul marketingeseid. A tapasztalatok alapján rövid és hosszú távú online marketing stratégiát dolgozunk ki Neked, melyet ha akarsz megvalósítasz magad, ha akarod, segítünk. Kattints ide, és vedd fel velünk a kapcsolatot most!