AMP - A honlapkészítés, a tartalommarketing és a közösségi média marketing világa sem lehet meg a legújabb vizuális tartalmak nélkül.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

15 letaglózó statisztikai adat a vizuális tartalommarketingről
2018/03/04
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

1996-ban készítettem el az első honlapomat, akkor még GIF-ekkel dobtuk fel a tartalmat. Mára ez jelentősen megváltozott. A honlapkészítés, a tartalommarketing és a közösségi média marketing világa sem lehet meg a legújabb vizuális tartalmak nélkül. 
 

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Szóval, 1996-ban amikor az egyetemen a honlapkészítést tanították nekünk, akkor még vicces kis mozgó GIF-eket használtunk. 1998-ban, amikor végeztem, már nem voltak divatosak ezek a vizuális elemek, mint marketinges egy sima, egyszerű, letisztult weboldalt készítettem az akkor induló tanácsadó ügynökségemnek. Ma megint ott tartunk, hogy ezt a cikket egy lány képe vezeti fel. És látod, itt vagy, olvasod. :) Ha magamról tettem volna fel képet, biztos nem lenne ennyire jó hatással a közösségi médiumokban ránk bukkanó emberekre…. 

 

Az internet egy nagyon népes és felfoghatatlanul aktív világ. A tartalmak megállás nélkül kerülnek publikálásra a különböző blogokon és egyéb webhelyeken, és ma már közel nem olyan egyszerű kitűnni a tömegből, mint egy évtizeddel ezelőtt. A szomorú igazság az, hogy a pazar tartalom manapság önmagában már nem elég.

 

A tartalmaknak nem csak hasznosaknak kell lenniük, de olyasmit kell kínálniuk a közönségnek, amit senki más nem képes megadni nekik – így garantáltan visszatérnek majd, hogy még többet kaphassanak belőle.

 

Persze ezt mondani könnyebb, mint kivitelezni, de egyáltalán nem lehetetlen feladatról van szó. Ha szeretnél kitűnni abból a „digitális zajból”, amit a mérhetetlen mennyiségű internetre felkerülő tartalom generál, akkor próbálj meg az emberek vizuális érzékeire hatni.

 

De mit is értünk ez alatt? Vizuális tartalmaknak számítanak például a videók, a képek, az infografikák, és minden egyéb olyan látható elem, ami könnyedén feldolgozható a mai rohanó világban, amikor az embereknek már nem igazán van idejük (vagy kedvük) hosszú bekezdéseket olvasgatni.

 

És hogy mi mindent érhetsz el ezzel a megközelítéssel? Nézzünk meg 15 hihetetlen (de teljesen valós) statisztikai adatot, amelyek egyértelműen bizonyítják, hogy a vizuális tartalommarketing jelenti a jövőt!

 

Szeretnéd tudni, milyen marketing stratégiát javasolnánk mi a Te cégednek? 1998-óta gyűjtjük a tapasztalatokat, több, mint 500 cégnél dolgoztunk már ki hatékony, jól működő online marketinget. Marketing auditunkon megtudhatod, mit csinálnak jól, mit rosszul marketingeseid. A tapasztalatok alapján rövid és hosszú távú online marketing stratégiát dolgozunk ki Neked, melyet ha akarsz megvalósítasz magad, ha akarod, segítünk. Kattints ide, és vedd fel velünk a kapcsolatot most!
 

 

Honlapkészítés

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 92

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.