A digitális marketing világa megállás nélkül változik. Ami ma még működött, holnap már lehet halott technika lehet. Ebben a környezetben, ahol a tartalom mindenek felett áll, számos olyan SEO technika vált irrelevánssá vagy egyszerűen kártékonnyá, amik valaha a leghatékonyabbnak számítanak, ezt pedig a Google mindig fejlődő rangsorolási algoritmusának köszönhetjük.
Valaha elég volt szimplán néhány kulcsszóval feltölteni a címsort, alcímeket, meta leírásokat, alternatív címkéket és a törzsszöveget, hogy az első helyre kerülhessen egy oldal. Ez a SEO technika (kulcsszó-halmozás) azonban már több mint egy évtizede nem működik (mégis, sok keresőoptimalizálási tanfolyam még ezeket tanítja ma Magyarországon…) A keresőoptimalizálás alapjai elsajátíthatóak ugyan, de a professzionális SEO kivitelezéshez ma már ennél több kell.
A Google által indított SEO-tisztító tűz sokak számára jelentett hatalmas visszaesést az organikus látogatók számában, de a mai napig is léteznek biztos technikák, amik az idő során nem veszítettek hatékonyságukból. 2017 a tartalommarketing éve, éppen ezért érdemes tisztában lenni az olyan tényezőkkel, amik sokat segíthetnek a kiváló rangsorolás elérésében.
Ne felejtsük el azt, hogy a tartalommarketing akkor éri el a legnagyobb hatását, ha az online marketing jelenlétünket egy megfelelő honlappal megalapoztuk! Arról, hogy milyen a megfelelő weboldal Számodra, itt írtunk: Milyen a jó weboldal? A tied az?
Tartalommarketing tippek 2017-re