Félsz attól, hogy ha átváltasz a HTTPS-re, akkor sérül weboldalad SEO állapota? Joggal teszed! Ha rosszul sikerül az SSL titkosításra váltás, bizony sokat veszíthetsz. 2014 augusztus 8-án a Buffer az elsők között vezette be a HTTPS-t, és a váltást követően néhány napon belül elveszítették organikus forgalmuk 90%-át. Ezt mi nem szerettük volna, gondolom te sem… 20 nappal később aztán forgalmuk helyreállt, miután felvették a kapcsolatot a Google John Muellerével, és kiderítették, hogy a Google egyáltalán nem számított a kiesést okozó problémára. Mi most már számítunk…
Miért kell webáruházad keresőoptimalizálásához SSL tanúsítvány? Kattints ide, elmondjuk!
Mivel az átváltáshoz URL szerkezeted megváltoztatása szükséges, különösen óvatosan kell eljárnod. Íme az alábbi négy lépés, amelyet követned kell: