A Google algoritmusát ma már lehetetlen átverni az egy évtizeddel ezelőtt használt technikákkal, de valójában nem is kellene, hogy a cél legyen.
Ilyenkor vetődik fel persze a jogos kérdés: mihez kezdhet egy online marketinges 2018-ban, ha a szabályos SEO technikák is bármikor elavulttá válhatnak? A válasz egyszerű: ismerni kell azokat a kritériumokat, amelyeknek meg kell felelni. Vannak általános dolgok, mint pl. a gyors weboldal, vagy a folyamatos tartalommarketing, de rengeteg apróság is létezik, mely nélkül nincs tökéletesen keresőoptimalizált weboldal. Nem is beszélve a Google algoritmusának álandó változásáról, melyeket követni és lekövetni kell.
A legutóbbi trendeket elnézve szerencsére megállapíthatunk néhány irányelvet, amelyek garantáltan tartós részét képezik majd a keresőoptimalizálásnak, és amelyek segíthetnek előkelő rangsorolást elérni az elkövetkezendő időkben is.