Gyakori indok, hogy a Reddit egy nagy összevisszaság – látszólag véletlenszerű tartalmak, egy érthetetlen pontozási rendszer, „odacsapott” hivatkozások, és több közösség, mint atom az univerzumban.
Azonban ha csak egy esélyt is adsz a Redditnek, akkor hamarosan rájössz majd, hogy az elsőre kaotikusnak tűnő külső egy nagyon is rendezett, testre szabható felhasználói élményt rejt, egy érdeklődő, aktív közösségben.
Sok marketinges nem foglalkozik a Reddittel, ami neked jó hír, mert ha kissé megismered a platformot, és használni kezded, akkor már ennyivel eléjük léphetsz – mint azt bizonyára tudod, a digitális marketingben fontos, hogy ott érd el közönségedet, ahol szívesen tartózkodnak.
De miért ignorálja a legtöbb marketinges a Redditet? Nos, mert az itteni közösségeket nem egyszerű megnyerni, és manapság mindenki a gyors, egyszerű, olcsó megoldást akarja.
A Reddit felhasználóknak („szaknyelven” redditorok) megvan a maguk esze, és könnyedén leleplezik, ha csak a marketing miatt jössz a platformra (amiért egyébként bannolás is járhat). Viszont ha van elég türelmed, és hajlandó vagy a közösség részévé válni, akkor rengeteg hasznod származhat a Redditből – forgalmat vonzhatsz webhelyedre, építheted márkádat, kipróbálhatsz új termékeket (vagy akár el is adhatod őket), megismerkedhetsz közönséged érdeklődési köreivel és szükségleteivel, és még számos egyéb pozitívumra számíthatsz.