A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb része továbbra is a minőségi linképítés. A keresőmotorok algoritmusai azonban egyre ügyesebben képesek meghatározni a hivatkozások és tartalmak minőségét, illetve hitelességét.
Ebből következik hogy egyre nagyobb kihívást jelent olyan tartalmakat alkotni, amelyekkel organikus, tekintélyes linkeket lehet szerezni – de nem lehetetlen. Habár ritkán emlegetett technika, a PR és a linképítés összeszinkronizálásával, lényegesen hatékonyabbá teheted SEO stratégiádat.
Az online PR (public relations, vagyis közönségkapcsolat) a márka online népszerűsítésének egy gazdaságos módja, ami minden modern márka hírnévstratégiájának nélkülözhetetlen része. A PR lehetővé teszi, hogy egy márka előnyös fényben tűnjön fel a nyilvánosság előtt, ezzel megerősítve az általános márkatudatosságot.
A következő cikkben megmutatjuk, hogy hogyan segítheti a linképítést (és ezzel a SEO-t) a PR, és hogy milyen opcióid vannak, ha szeretnéd kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket.