Az utóbbi időben, különösen az elmúlt év során egyre többször hallhattunk erről a bizonyos „mobile-first” hozzáállásról a Google felől. Nem kérdés, hogy a keresőóriás a mobile-first indexeléssel igyekszik „mobilbarátabbá” tenni az internetet, az azonban nem mindenkinek tiszta, hogy pontosan mit is jelent ez.
Mit jelent ez egy hétköznapi cégtulajdonos számára? Kell valamit alakítani a céges webhelyen? Vagy maradhat úgy, ahogy van? Vagy minden borul? Vagy elég, ha csak mobilbarátra van megcsinálva a webhely? Vagy…?
Ezer kérdés, de ezekről később. Először nézzük meg, hogy miről is szól ez az egész mobile-first őrület, és miután tisztáztuk az alapokat, átveszünk néhány gyakrabban felmerülő kérdést és igyekszünk megválaszolni őket!
Szeretnél Te is időben felkészülni a legnagyobb trendekre, vagy úgy érzed, a jelenleginél jobban is kiaknázhatnád az online marketing lehetőségeit? Tanfolyamaink pontosan ebben segítenek, tudj meg többet róluk ITT!