AMP - Hogyan lett a Mátébalázs.hu a leglátogatottabb online marketing blog? Mutatjuk!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan lett a Mátébalázs.hu a leglátogatottabb online marketing blog? Mutatjuk!
2019/04/03
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden titkunkat eláruljuk, elmondjuk, mi kell ahhoz, hogy bármely KKV elérje ezt a sikert, ezt a növekedést saját weboldalával. Példák, elemzés, gyakorlati útmutató. 
 

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Igaz, 1998 óta marketinggel foglalkozom, és a blogolni sem ma kezdtem, azonban blogomnak különleges jelentősége nem volt egészen 2018-ig, amikor fontossá vált, hogy saját cégemen próbáljam ki azt az online marketing módszert ami az előző húsz évben rengeteg cégnek hozott sikert. 2018 elején ugyanis úgy döntöttünk, fokozatosan visszamondjuk az egyik nagy megbízónnkal való, addigra terhessé vált együttműködést, így hirtelen sok munkát kellett szereznem időközben megnövekedett marketing tanácsadói csapatomnak. A növekedéshez eddig mindig elég volt a szájhagyomány, a jól elvégzett, eredményes munka. Most azonban saját marketing kommunikációt kellett kiépítenem, amire eddig még nem volt példa… Gondolom, sok magyar KKV van ezzel így. Nos, ha te is azt gondolod, itt az ideje felpörgetni a marketingedet, nézd meg első VLOG adásomat ITT, vagy olvasd el az alábbi cikkben, mit is mondtam el benne. 

 

A Marketing Professzorok VLOG első adásában példákon, gyakorlati útmutatókon keresztül bemutatom azokat a technológiákat, melyeket ti is használhattok, ahhoz, hogy iparágatokon belül a legerősebb online jelenléttel, a leglátogatottabb és legtöbb konverziót hozó honlappal rendelkezzetek.  Ebben az első adásban ma kielemezzük tehár azt, hogy hogyan lett a www.matebalazs.hu a leglátogatottabb magyar online marketing témájú blog. 

 

Itt együtt, közösen áttekintjük az analitikáját, megnézzük azt, hogy melyik csatornából mennyi látogató érkezett, és elmondom nektek azt is, hogy mit tettünk meg azért, hogy ezek a csatornák ennyire hatékonyak legyenek.

 

A következő vlog adásunk arról fog szólni, amiről ti szeretnétek. Kommenteljétek be a videó alá, hogy melyik csatornáról, mely eszközről beszéljünk a következő adásban részletesen, és példákon keresztül megmutatjuk nektek azt is, hogy ott mit tettünk meg ezért a látogatottságért. 

 

 

Egy pár szóban beszélnék magunkról azoknak, akik nem ismernek bennünket. A Marketing Professzorok egy online marketing ügynökség. A mikroválallkozástól a multinacionális nagyvállalatig voltak már ügyfeleink, és vannak mind a mai napig. Én magam idestova 20 éve foglalkozom marketinggel, és olyan 18 éve online marketinggel. Már az egyetemen is tanultam honlapkészítést, foglalkoztam vele a ’90-es évek közepén, akkor persze ez még nagyon gyerekcipőben járt.

 

egészségügyi marketing étterem marketing Facebook Google growth-hacking Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés hotel marketing influencer marketing Instagram LinkedIn linkmarketing Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM vendéglátás és turizmus marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 128

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.