Igaz, 1998 óta marketinggel foglalkozom, és a blogolni sem ma kezdtem, azonban blogomnak különleges jelentősége nem volt egészen 2018-ig, amikor fontossá vált, hogy saját cégemen próbáljam ki azt az online marketing módszert ami az előző húsz évben rengeteg cégnek hozott sikert. 2018 elején ugyanis úgy döntöttünk, fokozatosan visszamondjuk az egyik nagy megbízónnkal való, addigra terhessé vált együttműködést, így hirtelen sok munkát kellett szereznem időközben megnövekedett marketing tanácsadói csapatomnak. A növekedéshez eddig mindig elég volt a szájhagyomány, a jól elvégzett, eredményes munka. Most azonban saját marketing kommunikációt kellett kiépítenem, amire eddig még nem volt példa… Gondolom, sok magyar KKV van ezzel így. Nos, ha te is azt gondolod, itt az ideje felpörgetni a marketingedet, nézd meg első VLOG adásomat ITT, vagy olvasd el az alábbi cikkben, mit is mondtam el benne.
A Marketing Professzorok VLOG első adásában példákon, gyakorlati útmutatókon keresztül bemutatom azokat a technológiákat, melyeket ti is használhattok, ahhoz, hogy iparágatokon belül a legerősebb online jelenléttel, a leglátogatottabb és legtöbb konverziót hozó honlappal rendelkezzetek. Ebben az első adásban ma kielemezzük tehár azt, hogy hogyan lett a www.matebalazs.hu a leglátogatottabb magyar online marketing témájú blog.
Itt együtt, közösen áttekintjük az analitikáját, megnézzük azt, hogy melyik csatornából mennyi látogató érkezett, és elmondom nektek azt is, hogy mit tettünk meg azért, hogy ezek a csatornák ennyire hatékonyak legyenek.
A következő vlog adásunk arról fog szólni, amiről ti szeretnétek. Kommenteljétek be a videó alá, hogy melyik csatornáról, mely eszközről beszéljünk a következő adásban részletesen, és példákon keresztül megmutatjuk nektek azt is, hogy ott mit tettünk meg ezért a látogatottságért.
Egy pár szóban beszélnék magunkról azoknak, akik nem ismernek bennünket. A Marketing Professzorok egy online marketing ügynökség. A mikroválallkozástól a multinacionális nagyvállalatig voltak már ügyfeleink, és vannak mind a mai napig. Én magam idestova 20 éve foglalkozom marketinggel, és olyan 18 éve online marketinggel. Már az egyetemen is tanultam honlapkészítést, foglalkoztam vele a ’90-es évek közepén, akkor persze ez még nagyon gyerekcipőben járt.