Sokan legalább annyira várják a karácsonyi reklámokat, mint a fehér karácsonyt. Ez első sorban a John Lewisnek köszönhető, a vállalat ugyanis 2011-ben mindenkit elbűvölt bájos reklámjával, amiben egy kisfiú alig várta, hogy odaadhassa ajándékát a szüleinek.
Habár nem ez volt első TV-s kampányuk, a 2011-es reklámmal a John Lewis trendet teremtett, amelyet az évek során egyre több márka követni kezdett, míg végül karácsonyi hagyománnyá nem vált. A siker titka az, hogy rendszerint egy történetet mesélnek el, és az ember el is felejti, hogy valójában egy reklámot néz.
Legyenek humorosak, meghatóak, vagy éppen mindkettő, az ilyen reklámok a karácsony valódi értékeit, szellemét idézik, és általában arra emlékeztetnek bennünket, hogy milyen fontos ilyenkor a szeretteinkre gondolni, vagy éppen elengedni a múlt sérelmeit, és együtt ünnepelni.
Nézzük, hogy idén mivel csalnak könnyeket a szemünkbe a legnagyobb márkák!