A legtöbb marketingeshez hasonlóan már minden bizonnyal használod a közösségi médiát azért, hogy elsősorban kapcsolatba lépj célközönségeddel és vevőddel, hogy legfrissebb üzeneteidet átadd nekik. Minden bizonnyal keményen dolgozol, hogy követőid számát és aktivitásukat növeld. Egyre több közösség platform jelenik meg , mint például a Google+ vagy a Pinterest ahol szintén jelen szeretnél lenni.
Ezek nagyon fontosak és szükséges lépések a közösségi médiában rejlő lehetőségek kihasználásához. 2013-ban továbbra is arra kell összpontosítani, hogy a Facebook nem csupán egy (az egyetlen) csatorna ahol elérheted a rajongóidat. Építsd be a közösségi funkciókat weboldaladba, használd a közösségeket egy újfajta kommunikációra, integrált kommunikációs csatornáidat.
A közösség ereje olyan hatalmas, hogy csupán egyetlen negatív vagy pozitív megnyilvánulás bármelyik fogyasztótól képes befolyásolni az összes felhasználó megítélését cégeddel szemben. Íme négy kulcsfontosságú csatorna melyeken befolyásolhatod a felhasználókat és néhány ötlet hogyan tudod maximálisan kihasználni a bennük rejlő lehetőségeket.