Weboldalad keresési teljesítményének javítása során fontos feladat a visszafordulási arány csökkentése. Ez az arány azon látogatók százaléka, akik miután weboldaladra érkeznek, minden további cselekvés (kattintás, rendelés, stb.) nélkül el is hagyják azt. A magas visszafordulási arány tehát arra utal, hogy valami nem működik megfelelően marketing stratégiádban – vagy nem a megfelelő látogatókat vonzod be, vagy weboldalad nem szolgáltat minőségi felhasználói élményt még a megfelelő látogatóknak sem.
Szívesen segítünk marketing kommunikációd felpörgetésében, de elég sok dolgunk van... Így arra kérlek, mielőtt ajánlatot kérsz tőlünk, olvasd el, miben tudunk segíteni, IDE kattintva!
Ha a visszafordulási arány folyamatosan nőni látszik weboldaladon, akkor ez figyelmeztető jel arra, hogy komoly designbeli változtatásokra van szükség. Íme 12 bizonyított módszer a visszafordulási arány csökkentésére, és a konverziók gyarapítására.