AMP - Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes? A közösségi média marketing tanácsadó válaszol!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes használnod?
2013/01/29
Máté Balázs és Nánási Beatrix online marketing tanácsadó

 

Van egy gondolatmeneted, melyet leírsz, és szeretnéd, ha potenciális vevőid, partnereid véleményeznék. A Facebookra egy egész cikket kitenni azért mégsem annyira jó. Ráadásul ezzel nem növeled a weboldalad tartalmát, ami pedig fontos lenne a keresőoptimalizálás miatt. A régi, regisztrálj be és komentelhetsz funkciók ma már nem működnek, mindenki egyszerűbbet szeretne. A megoldás a Facebook közösségi modul használata, ami jó lehetőség, de veszélyeket is rejt magában. Egy pár tanácsa arról, hogyan használhatod biztonságosan ezt a funkciót.

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

 

Azt már tudjuk, hogy a közösségi média funkciókat, hangsúlyt helyezve a Facebook funkciókra be kell építeni a weboldalakba, hogy a lehető legegyszerűbb módon megvalósuljon a kétirányú kommunikáció a cég és a vásárlók között, a weboldal és az olvasók között. A weboldal információit a felhasználók ajánlhatják egymásnak, tetszésüket nyilváníthatják ki iránta, hozzászólást generálhatnak.
 
Ahogy azt tegnapi cikkemben is leírtam, a negatív véleményekkel vigyázni kell, azokat kezelni muszáj. Ha ez a kommentelés azonban nem valós problémákat fed le, direkt támadás jellegű a konkurenciád esetleg személyes ellenségeid részéről, a helyzet máris más. Az kontrollálatlan kommentelési lehetőség magában hordozza annak a lehetőségét, hogy cikkeidre, termékeidre spam jellegű negatív visszajelzés érkezik. Lássuk be, sokan vannak, akik csak azt várják, hogy hibázz, beleköthessenek munkádba, hiába dolgozol cégedért és próbálod vállalkozásodból a lehető legtöbbet kihozni az ügyféligényeket előtérbe helyezve. 
 
Ezeket a hozzászólásokat a barátaik is látják, valamint a te vásárlói, olvasói köröd is, ezért nagyon fontos milyen visszacsatolásokat hagysz publikusan tartalmaidhoz kapcsolódóan.  
 
 
 

Ha szeretnél többet tudni a Facebookról, annak felhasználási lehetőségeiről, gyere el egynapos bevezető tanfolyamunkra! Jelentkezz most, ide kattintva! 

 
 
 
Honlapkészítés

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 73

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.