Sok dübörgő, jól menő kávézót, kávéházat ismersz, de sokan el is buknak. Vajon csak a jó kávé, a finom sütemény a titok nyitja? Bizony nem. Talán a kedvező ár/érték arány. Nos, ez sem. A New York Kávéházban vagy a Karolinában Balatonfüreden bizony nem fogsz elolvadni a kávé minőségétől, vagy a sütemények ízétől, de még a különleges kínálat sem vág hanyatt. Mégis, ezeken a helyeken sorok állnak a bejutásra várva, az árak az egekben, a profit bődületes. Mi a titka az ilyen helyeknek? A jól kitalált marketing. Lehet ez online vagy offline, de marketing nélkül ezek a helyek ki sem nyithatnának. A tulajdonosok itt tisztában voltak azzal, az a pénz, amit marketingre költenek, ugyanolyan befektetés, mint amit a kávégépért vagy a bartistáért adnak ki: elengedhetetlen.
Úgy érzed tehát, te is készen állsz a sikerre? Hajlandó vagy a marketingbe is befektetni? Kár lenne ezt a rengeteg potenciált veszni hagyni csak azért, mert senki nem tud kávéházadról, nem igaz? Nos, digitális marketing nélkül ez a sors vár minden olyan vállalkozásra, ami ilyen telített piacokon száll versenybe az ügyfelek figyelméért. Ha azt szeretnéd, hogy az emberek felfigyeljenek kávéházadra, akkor fogadd meg az alábbi profi marketintanácsokat!