Az Instagram olyan sokat változott, mióta a Facebook egymilliárd dollárért felvásárolta, hogy talán már rá sem ismernénk, ha elénk kerülne legelső verziója. Miután a szupervállalat magába forrasztotta a képmegosztó hálózatot, elkezdte marketingplatformmá alakítani azt, és a frissítések nagy része azóta is első sorban a márkáknak kedvez. Az Instagram marketing eleinte a márkás bejegyzésekben merült ki, majd jöttek az influencerek, akik a feje tetejére állították a platformon való kommunikációt. Persze jelentős változást hoztak még a történetek is, azóta pedig az IGTV is egy újabb csatornát kínál a márkák számára, amin keresztül elérhetik célközönségüket.
Mindebből látszik, hogy az Instagram folyamatos változáson megy keresztül, és ha nem szeretnéd, hogy márkád lemaradjon a versenymezőnytől, akkor mindig naprakésznek kell maradnod a legfrissebb trendeket illetően. Azt persze nem jósolhatjuk meg, hogy holnap milyen irányzatok ütik fel a fejüket a platformon, de abban biztosak vagyunk, hogy a következő 5 garantáltan fontos szerepet kap az idei év második felében, és a következő évben is!