A megfelelően folytatott influencer marketinggel lényegében bármelyik csoportot el lehet érni, és el is kell, elvégre az emberek egy nagy része egyre kevésbé bízik a márkák marketingüzeneteiben, és sokkal szívesebben hallgatnak ismerőseikre és barátaikra ezek helyett. A társadalom lassan, de biztosan immunissá válik hagyományos hirdetési taktikákra, és egyre többen alkalmaznak digitális hirdetésblokkolókat is az online reklámok kiszűrésére. Egy ilyen helyzetben sok cég számára az influencer marketing jelentheti a túlélés esélyét.
Az influencer marketing tehát nem csak a millenárisok, vagy a Z generáció elérésére és befolyásolására alkalmas, de ahhoz, hogy igazán hatékony lehessen, a marketingeseknek tisztában kell lenniük a különböző generációk közötti különbségekkel. Egy nyugdíjas gondolkodásmódja, érdeklődési körei, és szükségletei egészen mások, mint egy huszonévesé, tehát minden influencer kampányt alapos kutatási eredményekre kell felépíteni.
A következő egy általános útmutató a különböző ahhoz, hogy milyen influencer taktikákkal nyerheted meg a különböző generációkat az interneten!