A Marketing Professzorok látványos sikereket ért el a szállodai online marketing területén. A sikerek, a konverziók alapja egyrészt az a 2 millió Facebook rajongó, melyek előtt be tudjuk mutatni megbízóink hotelét, másrészt pedig az a keresőoptimalizálási tudás, melyet saját egyetemi kutatóműhelyünkben empirikus úton megszereztünk. A konverziók, a szobafoglalások és rendezvény ajánlatkérések nagy részét a SEO hozza megbízó szállodáinknak, mely rendkívül költséghatékonyan vezet konverzióhoz. Az alábbi cikkben röviden összefoglaltuk, mi kell a keresőoptimalizált hotel honlaphoz.
2017-ben írtunk meg ezt a cikket, amiben összefoglaltunk nyolc kulcstényezőt a sikeres szállodai SEO-hoz. Az akkori tanácsok - bár alapjaiban még mindig érvényesek - jelentős frissítésre szorulnak a 2025-ös digitális környezetben. A mesterséges intelligencia alapjaiban formálta át a keresési viselkedést és a keresőmotorok működését, így ideje újragondolnunk, hogyan érheted el a legjobb eredményeket.