Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
A Hotel Beremend Rose cégvezetőjével 2013 áprilisában találkoztunk először. Google Adwords kampányban gondolkodott, erről kérte ki véleményünket. Szeretjük és használjuk az Adwordsöt, de ahogy Kalmár Andrásnak, a szállodát irányító cég vezetőjének és résztulajdonosának rögtön felvázoltuk, ez csak egy elem az online marketing széles eszköztárából. Kérésére komplett online marketing stratégiát dolgoztunk ki, mely azóta is eredményesen fut. Ennek eredményeiről és részleteiről kérdeztük Kalmár Andrást alábbi cikkünkben.
Mit kell tudnunk a Hotel Beremend Roseról?
Édesapám tragikus elhunyta után vettem át a hotel irányítását 2012 szeptemberében, mely egy igazi, Édesapám által alapított családi vállalkozás, korábban a beremendi cementgyár munkásszállója volt. Kedvező árkategóriájú szállodaként fő erősségünk a nagy kapacitás, ami Siklós-Villány környékén ritka. Villány csak 10 km, a horvát határ pedig Beremend határában található. Folyamatosan bővítjük szolgáltatásainkat, masszázs és borkóstoló is elérhető, de szervezünk disznótort, és vezetett kirándulásokat is a horvát és a magyar részre is. Bár egyfős foglalásokat is szívesen teljesítünk, de a nagy kapacitás és a kedvező ár miatt specialitásunk a csapatépítő
programok, különböző kiránduló csoportok, sport, tánc és iskolai táborok fogadása. Számukra sporttermet, villányi, vagy szállodánkban megrendezett borkóstolókat és sok más programot és lehetőséget tudunk biztosítani.
1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai, több, mint 200 kis és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most!
Hogyan kezdődött el az online marketing munka a Marketing Professzorok csapatával?
Május 24-én kezdtük el a munkát a
Marketing Professzorok csapatával Máté Balázs vezetésével. Az első lépésük az volt, hogy kielemezték akkori online jelenlétünket. Egy Joomla alapú honlapunk volt, melyet sajnos sokszor feltörtek, akadozva működött. Sajnos ilyen a Joomla, mára megtanultam. Keresőoptimalizálhatósága is korlátozott, ezért egy egyedi fejlesztésű honlap beszerzése mellett döntöttünk, mely erős keresőoptimalizálási alapokon nyugszik.
Honlapunkat itt tekinthetik meg! A keresőoptimalizálás mellett a közösségi média marketingre fektetjük a legnagyobb hangsúlyt. Balázsék különböző oldalaikkal több, mint egymillió embert érnek el, így ez hamar termőre is fordult. A honlapunk jelenlegi látogatottsága így ismertségünk is drasztikusan megnövekedett. A látogatottság mérhető is, a 2013. szeptemberi a 2012-es év hasonló időszakához nézve tizenötszörös növekedést mutat!
Érezhető ez a szobafoglalásban is?
Mindenképpen! Minden
Facebookon népszerűsített csomagunkra érkezik megrendelés. Tudom ugyanakkor, hogy ennyi idő a totális sikerhez a PR munkában még kevés, de egyértelműen nagyon jó úton haladunk. Idő kell még a szálloda felfuttatásához, de a jelenlegi tények magukért beszélnek, soha nem érkezett még ennyi ajánlatkérés és foglalás közvetlenül a weboldalunkon keresztül! A csapat összeállt és ütőképes! Balázsékkal nem csak az
online marketing stratégiánkat egyeztetjük, az offlineban is hathatós segítségeket adnak. Ilyen terület pl. a célcsoportjaink tömeges elérése online és offline eszközök vegyítésével. Itt az offline megkereséseket egy nagyon hatásos online megoldással egészítették ki, melyről üzleti okokból egyelőre nem akarok beszélni, azonban ha követik a Hotel Beremend Rose Facebook oldalát hamarosan nyilvánvaló lesz ez is! Ugyanakkor el kell mondanom a Hotel Beremend Rose felfuttatása egy nehéz projekt. Ez itt nem a Balaton és nem is Budapest, sokan még azt
sem tudják, hol is van Beremend….
Mi a véleménye az együttműködésről Máté Balázs marketing tanácsadó csapatával?
A legjellemzőbb szó a kreativitás. Proaktívan javasolnak számunkra irányvonalakat, gyakran ezzel a szálloda üzleti irányait is befolyásolva. Ők találták ki például azt, hogy Magyarországon még nincs olyan szálloda, aki a cukorbetegeknek megfelelő speciális menüket nyújtana. Így megcéloztuk ezt a célcsoportot is, már érkeznek is a foglalások. Nagyon tetszett, hogy meg akarták részletesen ismerni a projektet, eljöttek Beremendre, bejárták velünk a környéket, kipróbálták a szállodát. Így személyes tapasztalatok alapján jobban ismerik erősségeinket, nehézségeinket és nem utolsó sorban a lehetőségeket!
Ajánlaná a csapatot másnak is?
Meg is szoktam tenni, sőt, érezve Balázsék rendkívül elkötelezett hozzáállását - már a második megbízásomat adom az IMA csapatának: ők viszik majd sikerre a családi vállalkozásunk új, hetekben induló üzletágát, az Anywine Borkereskedést , mely különleges hazai és nemzetközi borok forgalmazásával és borkóstoló estek megtartásával fog foglalkozni. A Hotel Beremend Rose marketing büdzséjét is folyamatosan emelem, egyre több megbízást adva az
Internet Marketing Advisernek, hiszen látom a hozadékát. A keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing mellett ők írják marketing szövegeinket, kezelik a weboldalunkat, és mint mondtam, részt vesznek az offline marketing stratégiák kialakításában és megvalósításában is. Érdemes velük még azelőtt felvenni a kapcsolatot, mielőtt megújítanánk honlapunkat, hiszen ennek kialakításában is rengeteg tapasztalatuk van. Egy rossz honlap mindent megnehezít! Egyszóval hajrá Hotel Beremend Rose az Internet Marketing Adviserrel karöltve!