Ha egy hotel marketing kommunikációjáért felelsz, talán eljutottál oda Te is, hogy manapság a direkt foglalások növelése az egyik legfontosabb feladat. Hatalmas összegeket fizetsz ki jutalékért, még sincs tele mindig a szálloda? Itt az ideje változtatni. A hotel marketing világa rengeteget fejlődött az elmúlt évtizedek során, mióta én mint marketing tanácsadó dolgozom. Érdekesmód egyszerre vált egyszerűbbé és összetettebbé, és ez a kisebb és nagyobb szállodákra is egyaránt vonatkozik. A Vinifera Hotel Balatonfüred marketing kommunikációjáért felelős ügynökség tanácsadójaként ezt az 5 csillag superior szegmensben is megtapasztalhattuk.
Hogy mi okozta ezt a jelentős változást? A szállodatulajdonosok rájöttek, hogy a sikerek érdekében igazodniuk kell a látogatók igényeihez és elvárásaihoz. Manapság az összes hotel marketing trendet ez a gondolkodásmód határozza meg.
Szóval egész pontosan mit is kell tenned annak érdekében, hogy 2024-ben is új vendégeket szerezhess szállodád számára, illetve visszacsalogathasd korábbi látogatóidat?
Ebben segít az alábbi cikk.