AMP - A hotel marketing audit egy hatékony eszköz, amely segíthet a szállodáknak a siker elérésében. Ha növelni szeretnéd a bevételeidet és javítani szeretnéd a versenyképességed, akkor fontold meg egy audit elvégzését.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hotel marketing audit: az első lépés szállodád bevételének növeléséhez
2024/05/31
Novák Anna

Az üzleti siker és a folyamatos növekedés alapja a szállodaiparban is egy jól kidolgozott és rendszeresen felülvizsgált marketingstratégia. Ahhoz, hogy pontosan felmérd jelenlegi marketingtevékenységeid hatékonyságát, és meghatározd a növekedés és a fejlesztés lehetőségeit, az első és legfontosabb lépés egy alapos hotel marketing audit elvégzése.

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

 

Miért fontos a hotel marketing audit?

 

Egy hotel marketing audit elvégzése több szempontból is elengedhetetlen. Az audit lehetővé teszi, hogy azonosítsd, mi működött jól és mi nem, mely marketingstratégiák váltak feleslegessé, és melyek igényelnek nagyobb figyelmet vagy befektetést. Ezen túlmenően, az audit segít meghatározni, hogy hol tartasz a piacon, és milyen lépéseket tehetsz a pozíciód javítása érdekében. Ahogy a Marketing Professzoroknál is valljuk: „Egy jól elvégzett szállás marketing audit az üzleti siker kulcsa.” 

 

Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!


Mi is az a hotel marketing audit?


Egy marketing audit egy részletes, alapos elemzés a szállodád jelenlegi marketingtevékenységeiről. Ez magában foglalja a kampányaid hatékonyságának, a befektetéseid megtérülésének (ROI), valamint a költségeid és az elért eredmények összehasonlítását. Az audit célja, hogy azonosítsd az erősségeidet és a gyengeségeidet, és javaslatokat tegyen a marketingstratégiád fejlesztésére.


Miért érdemes hotel marketing ügynökséget választani?


A hotel marketing hihetetlenül szűk és rendkívül nehéz készség. Időbe, erőfeszítésbe és rengeteg tudásba kerül egy szálloda hatékony reklámozása. Szállodatulajdonosként több mint elég dolgod van, és nincs időd hatékonyan reklámozni a szállodádat. A hotel marketing ügynökségek szakosodtak erre a feladatra. Több tanulmány is kimutatta, hogy bármely vállalkozás létfontosságú aspektusainak kiszervezése több ár-érték arányt és jobb eredményeket biztosít, mint a házon belüli erőforrások.


Hotel marketing ügynökség előnyei


A hotel marketing stratégia sokkal több, mint a Google-üzleti profil kitöltése. Egy hotel marketing ügynökség számos eszközt és csatornát használ, mint például kulcsszótervezők, keresőoptimalizálási (SEO) eszközök, szállodahirdetések és listák.


Egy hotel marketing ügynökség munkája része, hogy megértsük a különböző szállodákat promóciós és versenytársi szempontból is. Különböző stílusú, méretű és vendégtípusok hatalmas választékával dolgoznak heti rendszerességgel. Ez tapasztalatot ad nekik, amelyet a te szállodád hasznára fordíthatnak.
Egy jól kiválasztott hotel marketing ügynökség a tapasztalataival és szakosodásával segíthet abban, hogy a marketing audit eredményeit a lehető legjobban használd fel, és a szállodád bevételét a lehető legnagyobb mértékben növeld.


Hotel marketing audit: az online marketing rendbetételének alapja


A Marketing Professzorok hotel marketing auditjának célja a szállodád online marketing tevékenységeinek alapos felmérése és javítása.
 Az audit során részletesen áttekintjük a jelenlegi helyzetet, beleértve a weboldalad felépítését és tartalmát, a keresőoptimalizálás (SEO) állapotát és a felhasználói élményt (UX). Ezenkívül megvizsgáljuk a közösségi média platformjaidon végzett tevékenységeket, mint például a tartalmak minősége, a követők aktivitása és az elérés mértéke. 


Elemezzük a futó hirdetési kampányokat is, különös tekintettel azok célzására, költséghatékonyságára és eredményeire. Mindezek mellett összehasonlítjuk tevékenységedet a piaci versenytársaidéval, hogy azonosítsuk a fejlődési lehetőségeket és a versenyelőnyt biztosító tényezőket.


Célkitűzések kialakítása a hotel marketing audit segítségével


Az elemzés alapján mérhető, reális és jól megfogalmazott célokat alakítunk ki. Meghatározzuk, mit szeretnél elérni rövid- és hosszútávon, például a foglalások növelését, a márkaismertség javítását vagy az ügyfélhűség erősítését. Kidolgozzuk a sikert mérő mutatókat (KPI-k) és meghatározzuk a mérföldköveket, amelyek alapján követhetjük a fejlődést.


Ezután egy erős, szabványos online marketing rendszert hozunk létre, amely magában foglalja:


•    A weboldal optimalizálását, hogy az vonzó, felhasználóbarát és keresőoptimalizált legyen.
•    A közösségi média stratégia kidolgozását, amely magában foglalja a tartalomtervezést, posztolási ütemezést és követői elkötelezettség növelését.
•    Az online hirdetési kampányok felépítését és optimalizálását, amelyek célzottan érik el a potenciális vendégeidet.


Részletes hotel marketing stratégia


A célok elérése érdekében részletes marketing stratégiát alkotunk, melynek részei:


•    Tartalomfejlesztés: blogok, videók és közösségi média posztok készítése, amelyek vonzzák a vendégeket és erősítik a szállodád márkáját.
•    Weboldal és hirdetések optimalizálása a keresőmotorok számára a láthatóság és az organikus forgalom növelése érdekében.
•    Hatékony email marketing kampány kialakítása hírlevelekkel és promóciókkal a vendégek visszatérésének növeléséért.


Végül segítünk a stratégia végrehajtásában tanácsadással és kivitelezéssel. Rendszeres konzultációkkal támogatjuk a marketing tevékenységeid folyamatos fejlesztését és finomhangolását. Ha szükséges, teljes körű kivitelezést vállalunk, beleértve a kampányok kezelését, tartalomkészítést és a weboldal karbantartását. Ezzel a strukturált és alapos megközelítéssel biztosítjuk, hogy hoteled online marketing tevékenységei optimalizáltak legyenek, és a lehető legnagyobb mértékben hozzájáruljanak bevételeid növeléséhez.

hotel marketing Marketing stratégia Online marketing vendéglátás és turizmus marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 4

Átlagos értékelés: 4.5




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.