2018-ban hatalmasat változott az online marketing világa. A két nagy óriás, a Facebook és a Google is csavart egyet az algoritmusán. Ami 2018 elején még sikeres stratégia lehetett, az 2019 elején már nem vezet sehova. Azon hoteleknél, ahol a Marketing Professzorokkal elkezdünk egy munkát, mindig az úgynevezett online marketing audittal kezdünk: kérdéseket teszünk fel ügyfeleink képviselőinek marketing kommunikációjukkal kapcsolatban. (Arról, hogy mi az a marketing audit részletesen ITT olvashatsz!)
Ilyen kérdésekből szedtük össze a legfontosabbakat, amit neked is fel kell tenned magadnak, ha egy hotel marketing kommunikációjáért vagy felelős.
A nagy szállodaláncok hatalmas marketing költségvetéssel szállnak harcba a vendégekért. Ugyanakkor az online környezet lehetővé teszi a kisebb „játékosok” számára, hogy egy megfelelő módszerekből álló stratégia kialakításával kiegyenlíthessék az esélyeiket a szobafoglalásokért folytatott versenyben. A nagy hotelek sok olyan dologra nem figyelnek, melyekre ha Te hangsúlyt fektetsz, megelőzheted őket a vendégekért folyó versenyben. Ilyen például a keresőoptimalizálás és az erős, jó honlap.
Következzen néhány jó tanács mindazoknak a kisebb szállodáknak, amelyek szeretnének 2019-ban is a mezőnyben maradni, és az élre törni! Tedd fel magadnak ezeket a kérdéseket!