Bármennyire is teret hódít a közösségi média, vagy az AI, egy nem változott, és nem is fog: a weboldal a legfontosabb marketing eszközöd. Korlátlan lehetőségek, hely, saját tulajdon és sorolhatnám még, miért érdemes a honlapodra nagy figyelmet fordítanod.
A webhelyet mindenképpen megnézik, akkor is ha nem az az első érintkezési pont egy cég és lehetséges ügyfelei között. Veheted úgy is, hogy egy online kirakat, amely céged márkáját, értékrendjét és szakmai felkészültségét mutatja be az érdeklődőknek. Nem is beszélve azokról, akik a Googleből vagy más keresőmotorokból esetleg AI motorokból keresnek rá valamire. A SEO és a GEO sikere a weboldaladon kezdődik. Egy rossz weboldalt sem az AI sem a Google nem fog listázni. Éppen ezért fontos olyan webdesign ügynökséggel együttműködni, amely nem csak üzleti céljaidat ismeri és érti, hanem célközönségedet is.
Egy jó ügynökség nem csupán egy mutatós webhelyt készít majd, hanem biztosítja azt is, hogy „online kirakatod” felhasználóbarát, reszponzív és keresőoptimalizált legyen. Ez fokozott felhasználói aktivitást, több konverziót és üzleti növekedést jelent majd számodra.
Az alábbiakban egy részletes útmutatót olvashatsz, ami segít majd kiválasztani a tökéletes webdesign ügynökséget céged számára.