Az utóbbi években minden nagyobb közösségi platformon megjelentek a hashtagek, azaz a kettőskereszttel jelölt interaktív (kattintható) címkék. Ezek a címkék segítenek márkád népszerűsítésében és temérdek, felhasználók által készített tartalom is származhat belőlük.
Mielőtt azonban szót ejtenénk arról, hogy miként érdemes hashtag versenyt rendezni, nézzük meg, hogy miért olyan népszerűek mostanában ezek.
Szívesen segítünk marketing kommunikációd felpörgetésében, de elég sok dolgunk van... Így arra kérlek, mielőtt ajánlatot kérsz tőlünk, olvasd el, miben tudunk segíteni, IDE kattintva!
Nem igazán van mit ragozni – ezek a versenyek minimális költségekért cserébe nagyon hamar jelentős eredményeket hozhatnak, ráadásul nem csak megtervezni, de menedzselni is egyszerű őket. A hashtag versenyek segítenek a márkaismeret kiépítésében, így egyre több felhasználó veszi majd fel a kapcsolatot veled, ami persze több értékesítésre ad lehetőséget.
Ezek a versenyek lényegében arról szólnak, hogy egy márka felkéri a követőit, hogy készítsenek bejegyzéseket egy megadott témában, egy adott hashtag használatával, valamilyen nyeremény reményében. Ez a tartalom lehet bármi, amit az adott közösségi platform lehetővé tesz (szöveg, kép, videó, stb.)
A nyertes (vagy nyertesek) véletlenszerűen is kiválasztásra kerülhet, de a verseny szólhat arról is, hogy mely bejegyzés éri el a legtöbb kedvelést, de persze a versenyért felelős közösségi média manager is választhat valakit a versenyzők közül.