AMP - Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket elkövethettél, és büntetés járt érte!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket elkövethettél, és büntetés járt érte!
2013/09/12
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Forrás: www.matebalazs.hu

A Google irányelvei nagyon sok mindent leírnak arról, mi az, amit nem szabad megtenned a keresőoptimalizálás során, ha el akarod kerülni a büntetéseket. Ha úgy érzed, mindent megteszel azért, hogy weboldalad előrébb jöjjön a keresőben, de mégsem sikerül előrejutnod, az is lehet, valami alapvető Google irányelvet sértesz meg. Következő cikkünkben összefoglaljuk, mik is ezek, kihagyva azokat, melyeket a jóhiszemű weboldal tulajdonos biztosan nem csinálna!
 

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

 

No. 1 – automatikusan létrehozott tartalom

A Google tiltja azt, hogy emberi ellenőrzés nélkül automatizált tartalmakat tegyél fel az oldalra.  Ilyenek lehetnek a Markov láncok által létrehozott szövegek Lásd itt (http://hu.wikipedia.org/wiki/Markov-l%C3%A1nc) vagy az RSS hírcsatornákból befolyó szövegek. Tiltja több webhely tartalmának automatikus összeollózását is.  Tilos továbbá fordítások automatizált közzététele is, fordító szoftver használatával. 
 

No. 2  - Spam jellegű linkelés

Vettünk már át úgy weboldalt kezelésre, hogy azt az előző „marketinges” teljesen tönkretette simán külső linkek gyűjtésével. A Google algoritmus egyik legfontosabb alapja a rámutató külső linkek száma, szövege, minősége, így érthető, hogy ezt a spamet erőteljesen bünteti a Google. Mit ne tegyél? Alpvetően ne vásárolj linkeket, ne cserél linkeket, és ne használj linkgyűjtő programokat. A fórumhozzászólásokba betűzött linkek ideje is lejárt már. 
 
 
 

Ha nem igazodsz el az irányelvek között, szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt! 

 

No. 3 Álcázás és a rejtett szövegek

Minden olyan technológia ide tartozik, melyben mást mutatsz a felhasználónak, mint a keresőmotoroknak. A Flash technológiát próbálják meg úgy keresőoptimalizálttá tenni, hogy a flasben kódolt tartalmat a keresőmotoroknak szövegesen leírják. Ez sem vezet sikerre. Nem emelem ki külön a rejtett szövegeket, hiszen ez számodra is egyértelműen manipulatív eszköz, de megemlíteném, hogy van a Flash oldalaknak is optimalizálási lehetősége, aha leíró szövegeket használunk a Flash fájlokhoz. 
 

No.4. Az előszobaoldalak

Régen nagyon hatékonyak voltak a külön domainen futtatott mikrositeok, melyek célja volt egy-egy kifejezésre való optimalizálás, és az optimalizált oldalról a főoldalra mutatás. Ezek megtévesztőek a felhasználók számára, ezért ezeket is tiltja a Google. Lehtnek az oldaladon belül is előszobaoldalak, ez is tilos. 
 

No.5. Másolt tartalom

Megint egy technika, ami régen nagyon jól működött, manapság azonban már tiltott. Tartalmakat „lopni” más oldalról szerzőjogilag is kockázatos, de a másolás, vagy a kicsit átírás a Google-nek sem tetszik. Érdemes saját tartalmat, saját szövegekkel, egyedi gondolatokkal, egyedi rendszerben közölni. Érdekes, hogy igaz ez a videókra is. Ne ágyazz be úgy videót, hogy nem írsz hozzá egyedi tartalmat. 
 

No.6. Kulcsszóhalmozás

Ez az irányelv régóta ismert, mégis, sokan esnek ebbe a hibába.  Sem a folyamatos szövegben, sem más manipulatív eszközzel, pl. listákban, dobozokban nem szabad a kulcsszavakat értelmetlenül felhalmozni, túlzásba vinni.
 
 

Szerintem ez a cikk is érdekel téged, olvasd el ezt is: 6 keresőoptimalizálási hiba, amit túl sokan követnek el .Te ne tedd!

 

 

SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 123

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.