Egyre több étterem foglalkozik házhozszállítással is. Ma már nem csak az olcsó, bóvli menüket lehet így megkapni, rendelhetsz gourmet menüt is házhozszállítással. A verseny egyre fokozódik, ezért egyre nagyobb hangsúlyt kell minden étteremnek fordítani a tökéletes online marketing kommunikációra. Immáron több, mint 8 éve, hogy a Marketing Professzorok gasztromarketinggel kezdett el foglalkozni, 2015-ben a Teljes Eventrend csoport (Salon étterem, Symbol BRKLYN, Dunyha, Városliget Cafe, New York Cafe stb.) online marketing kommunikációján dolgoztunk, 2017-ben pedig elvállaltuk a Zsidai csoport (Jamie’s Italian, Spiler, Pest-Buda bistro stb.) online kommunikációs ügynökségének szerepét is. Ezek a tapasztalatok világossá tették, hogy asztalfoglalásokat, rendezvényhelyszín ajánlatkéréseket sokkal inkább a keresőoptimalizált weboldal, mint a közösségi média marketing teremt.
Gondolom te is foglalkozol azzal, hogy weboldalad keresőoptimalizált legyen, talán már oda is eljutottatok marketing tanácsadóddal, hogy mérjétek a marketing eszközök hatékonyságát a konverziómérés módszerével. A látogató ugyanis még nem egyenlő vásárlóval, tehát nem elég, ha csak sok kedves látogató megnézi a weboldaladat.
Ezért most egy újabb létfontosságú kifejezéssel fogunk megismerkedni, egész pontosan a konverziós arány optimalizálással (Conversion Rate Optimization – CRO).