AMP - Linképítés a fogászatban: Hogyan csináld?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Fogászati SEO: Linképítés alapok - Így csináld
2023/03/14
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A fogászati keresőoptimalizálás területe igencsak összetett, hiszen igen nagy a verseny a szektoron belül. Ha fogászati rendelőd van és szeretnél tanácsot kapni a linképítés terén, akkor cikkünk neked szól!

KÖVESS MINKET

ISTAGRAMMON

A linképítés már jó ideje létezik, de a stratégiák és a legjobb gyakorlatok drámaian megváltoztak az évek során.
 

Neked is segítségre lenne szükséged a linképítésben? Fogászati marketing ügynökségünk segít a releváns linkek szerzésében és keresőoptimalizálásodban! Keress fel minket és kérd ajánlatunkat most!

Hogyan segítik a linkek fogászati webhelyed?

Amikor egy hiteles és releváns weboldal a fogorvosi rendelő webhelyére hivatkozik, az bizalmi szavazásnak minősül, jelezve a keresőmotoroknak, hogy megbízható forrás vagy.
Ez azonban fordítva is működik, ami azt jelenti, hogy elengedhetetlen, hogy olyan linkeket kapj minőségi webhelyeken, amelyek kapcsolódnak és / vagy relevánsak szolgáltatásodhoz. Ha túl sok link mutat webhelyedre rossz minőségű webhelyeken, az a rangsorolás csökkenését eredményezheti, ha a Google úgy ítéli meg, hogy webhelyed nem megbízható.
Annak idején minél több link mutatott egy webhelyre, annál jobb pozícióban részesülhetett. Ma azonban a linkek minősége sokkal fontosabb, mint a mennyiség.

Hogyan találhatsz jó minőségű linkeket?

A webhely minőségének meghatározásához először tekintsd meg a webhely PageRank néven ismert jogosultságát. A PageRank egy linkelemző algoritmus, amelyet a Google használ a weboldalak rangsorolására a keresési eredmények között. Bár a Google nem osztja meg nyíltan a PageRank információkat, vannak online elérhető eszközök, például az Ahrefs Domain Rating, amelyek hasonló mutatókat biztosítanak. 
A PageRank linkeken keresztül jut át egyik webhelyről a másikra. Minél jobb minőségű a link, annál kevesebbet kell tenned ahhoz, hogy javulást tapasztalj saját webhelyed teljesítményében.
A relevancia szintén kritikus. Fogászati szakemberként érdemes lenne egy egészséggel kapcsolatos blogon elhelyezni egy webhelyedre mutató linket, de nem sok értelme lenne, ha mondjuk egy videojátékokkal foglalkozó weboldalon helyeznél el linket. A Google ezt figyelembe veszi. Ha rengeteg link található hozzád nem releváns webhelyeken, a Google feltételezheti, hogy ezek manipulált linkszerzések eredményei, és megbüntethetik webhelyed. 
Érdemes lehet a fogászat linképítést a következőkre összpontosítani:

  • Kiegészítő webhelyek (szájsebészek, endodontisták stb.)
  • Beutaló vállalkozások (alapellátásban dolgozó orvosok, biztosítótársaságok stb.)
  • Egészségügyi és wellness weboldalak
  • Helyi üzleti hálózatok
  • Hiteles hírportálok

Hogyan érheted el, hogy az emberek hivatkozzanak webhelyedre?

Elég könnyű beszélni a fogorvosok linképítéséről és a legjobb gyakorlatokról, amelyeket követned kell, de valójában ezeknek a kiváló minőségű linkeknek a megszerzése nem mindig sétagalopp.
A tartalommarketing-stratégia a legjobb, legtermészetesebb módja annak, hogy ma visszamutató linkeket kapjunk. Professzionálisan megírt, egyedi tartalomra van szükséged, amely valami értékeset kínál  a közönség számára. Emellett a megfelelő helyeken kell népszerűsítened.
A linképítéshez a legjobb tartalomtípusok a következők:

  1. Vizuális elemek (gondoljunk csak infografikákra és diagramokra)
  2. Bejegyzések listázása (például "Az üregek megelőzésének 3 legjobb módja")
  3. Eredeti kutatás és adatok
  4. Részletes útmutatók

Tanulmányok kimutatták, hogy a fent említettekhez hasonló tartalmak a leginkább "összekapcsolhatók". A fogyasztók szeretik elolvasni és megosztani másokkal, ha értéket képviselnek.

Néhány tartalmi ötlet a fogászati linképítési stratégiához:

  • Infografika a különböző fogorvosokról és arról, hogy mit csinálnak/kezelnek (kozmetikai fogorvosok, parodontológusok, stb.)
  • Az Invisalign működését vagy a műfogsor ápolását szemléltető ábra
  • "5 módszer, amellyel károsítja fogait" című cikk
  • Részletes válaszok azokra a kérdésekre, amelyeket pácienseid a leggyakrabban feltesznek a kínált különféle szolgáltatásokkal kapcsolatban. (Valószínű, hogy mások is választ keresnek ugyanazokra a kérdésekre az interneten.)

Miután létrehoztad a tartalmat, tedd közzé webhelyeden, és oszd meg a közösségi médián és e-mailen keresztül. Kutass fel olyan releváns webhelyeket, amelyek esetleg meg szeretnék osztani tartalmadat. Talán az egyik beteged "influencer"? Gondold át, hogyan tudod láthatóvá tenni a tartalmadat. Vezessen egy listát, és vedd fel a kapcsolatot a tulajdonossal/webmesterrel/véleményezővel, amikor új tartalmat tesz közzé. Küldj egy személyes e-mailt, amelyben elmagyarázod az általad közzétett tartalmat, és azt, hogy szerinted miért jelentene hozzáadott értéket az olvasóik számára.
Sok munka a releváns webhelyek kutatása, a megfelelő elérhetőségek megtalálása, nyomon követése és friss, új tartalom következetes létrehozása, de ez az, amire szükséged van ahhoz, hogy hosszú távú eredményt érhess el a keresőmotorok algoritmusainál. 

Fogászati link építő cégek

A linképítésben sok munka van, így a fogorvosok gyakran felvesznek egy SEO céget, hogy elvégezze számukra a linképítést. Bár a linképítés költségei magasnak tűnhetnek, ne feledd, hogy a linképítés magába foglalja a professzionálisan megírt tartalmat, a SEO szakértelmet, a hálózatépítést, nem is beszélve a vizuális eszközök grafikusairól, valamint a kutatással, e-mailezéssel és nyomon követéssel töltött sok időt. 
Ha a linképítés megfelelően történik, webhelyed szilárd alapot teremt a keresőmotoroknál a hosszú távú sikerhez. Ez azt jelenti, hogy több új beteg találja meg majd webhelyed!

Segíthetünk fogászatodnak a linképítésben? A keresőoptimalizálás területén is lemaradtál? Fogászati marketing ügynökségünk tapasztalatával bekerülhetsz a fogászati lekérdezések élére a keresőmotorok listáján. Kérj tőlünk ajánlatot mielőbb! 

egészségügyi marketing linkmarketing Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 5

Átlagos értékelés: 4.4




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.